کلیدواژه کانال توزیع / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 3
-
1.
نویسنده : مشبکی، اصغر ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ عیدی، فاطمه ؛ مرادی، امید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاعتبارسنجی توزیعکنندهمشتریان خرده فروشصنعت استیلتوزیعتوزیع
-
2.
نویسنده : سرداری، احمد ؛ دهدشتی، زهره ؛ احمدوند، فرزانه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:تصویر شرکتارزش ویژه برندوابعاد آنتلاشهای آمیزه بازاریابیپاسخهای مصرف کنندگانارزش ویژهمدلمصرفکنندگانمدل کیمقیمتترفیع
-
3.
تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند در بخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات
مقالهنویسنده : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 174 تا 194 )
کلیدواژه ها:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت