کلیدواژه کیفیت تعامل / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : باسامی، احمد ؛ نویسنده : بامدی، مجتبی ؛ ارتیاعی، فاطمه ؛
مجله:روستا و توسعه»زمستان 1400 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:نوآوریتعامل اجتماعیریسک پذیریپیشگامیکیفیت تعاملشبکة روابط دوجانبهگرایش کارآفرینانهعملکرد کسب و کارکسب و کاراجتماعی
-
2.
نویسنده مسئول : نداف، مهدی ؛ نویسنده : قنبری عدیوی، پریسا ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1395، دوره سوم - شماره 3 ISC (21 صفحه - از 22 تا 42 )
کلیدواژه ها:رضایتتعهد عاطفیکیفیت تعاملرفتار شهروندی مشتریسازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری
-
3.
نویسنده : ملکی، رضا ؛ صلاحی، عظیم ؛ محمدنیا، احسان ؛ کیماسی، کوروش ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمکیفیت تعاملاطلاعاتوبسایتکیفیتالکترونیکیرضایتکاربر