کلیدواژه کیفیت خدمات ادراک شده / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طاهری، محمدحسین ؛ عطرزاده فرشبافی، پدرام ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1401 - شماره 6 (24 صفحه - از 95 تا 118 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیت
-
2.
نویسنده : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجله:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : بابائی دهکردی، مرتضی ؛ صابونچی، رضا ؛ نویسنده مسئول : آقایی، نجف ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1401 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 103 تا 114 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات ادراک شدهمراکز ورزشیرفتار شهروندی مشتریریسک ادراک شده خدمات
-
4.
نویسنده : میرزائی، خدیجه ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 5 (20 صفحه - از 82 تا 101 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانکیفیت خدمات ادراک شدهویروس کووید 19بانکرضایت مشتری
-
5.
نویسنده مسئول : علی اسعدی، مهسا ؛ نویسنده : زارع، آیدین ؛
همایش:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای رتبه ملی (15 صفحه - از 52 تا 66 )
کلیدواژه ها:هوش رقابتی وفاداری مشتریان کیفیت خدمات ادراک شده
-
6.
نویسنده : گلمشکی، مریم ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحه - از 765 تا 776 )
کلیدواژه ها:قیمت ادراک شده کیفیت خدمات ادراک شده تصویر برند کیفیت غذا
-
7.
نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ نویسنده : اصلانی افراشته، امیر ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1398 - شماره 61 ISC (15 صفحه - از 193 تا 207 )
کلیدواژه ها:صفات اخلاقیکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد به برندتاثیر برند
-
8.
نویسنده : میار، شعبان ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 10 (18 صفحه - از 95 تا 112 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهنیات رفتاری
-
9.
نویسنده : کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ رفیعی، هاجر ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1396 - شماره 53 رتبه د (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات ادراک شدهتوسعه برندتناسب ادراک شدهبرند مادردسترسی ادراک شده
-
10.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)