کلیدواژه کیفیت خدمات داخلی / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ملایی، قدسی ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 27 (10 صفحه - از 116 تا 125 )
کلیدواژه ها:عملکرد شغلیکیفیت خدمات داخلیرفتار نوآورانهکارکناننوآوری
-
2.
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ افشاری، مصطفی ؛ رسولی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1396 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 81 تا 102 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیمعادلات ساختاریکیفیت خدمات داخلیرضایت کارکنانرضایت شغلی کارکنانپرسشنامهپژوهش
-
3.
نویسنده : هادوی، سیده فریده ؛ نظری، شهرام ؛ ساعت چیان، وحید ؛ نویسنده مسئول : عزیزی، بهادر ؛
مجله:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1395 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (9 صفحه - از 89 تا 97 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیرضایت شغلیتعهد سازمانیکیفیت خدمات داخلی
-
4.
نویسنده : پیرو، سعید ؛ بردبار، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1394 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 79 تا 94 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات داخلیماتریس کنترل عملکردشاخص رضایت کارمندمشتریان داخلیرضایت
-
5.
نویسنده : دوستی، راضیه ؛ بحرالعلوم، حسن ؛ حسینینیا، سیدرضا ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»بهار 1394 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 209 تا 225 )
کلیدواژه ها:توانمندسازی روانشناختیکیفیت خدمات داخلیبازاریابی داخلی و رضایت شغلی
-
6.
نویسنده : مهدیان، شکیبا ؛ امینی، امیر مظفر ؛ یوسفی، علی ؛
مجله:تعاون و کشاورزی»بهار 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:مدل سروکوالکیفیت خدمات داخلیرضایت مندیاستان چهارمحال و بختیاریشرکت های تعاونی تولید روستایی
-
7.
نویسنده : پیرو، سعید ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1393، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 49 تا 69 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات داخلیماتریس کنترل عملکردمشتریان داخلینظریه مجموعه های رافبهبودسازمان
-
8.
نویسنده : فنبرپور نصرتی، امیر ؛ ساعت چیان، وحید ؛ پورسلطانی زرندی، حسین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 91 تا 108 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیکیفیت خدمات داخلیفدراسیونانگیزه یادگیری
-
9.
نویسنده : ساعت چیان، وحید ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛ رسولی، سیدمهدی ؛ پورسلطانی زرندی، حسین ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 135 تا 145 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیرفتار سازمانیتعهد سازمانیکیفیت خدمات داخلیسازمان های ورزشی
-
10.
نویسنده : امیری، مقصود ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ اکرام نصرتیان، نسیم ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 3 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات خارجیکیفیت خدمات داخلیبازاریابی درونیمشتریان داخلی و خارجیکیفیت خدماتکارکنانمشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)