کلیدواژه اطمینان خاطر / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سیدعلی پور، سیدخلیل ؛ نویسنده : یاوری، علیرضا ؛
مجله:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»بهار 1399- شماره 46 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 171 تا 188 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاطمینان خاطرارزش درک شدهآژانس مسکناعتبار و تضمین
-
2.
نویسنده : عابسی، سعید ؛ امینی، محمد تقی ؛ کارخانه ای، مریم ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحه - از 58 تا 58 )
کلیدواژه ها:همدلیکیفیتپاسخگوییخدمتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارکیفیت خدماتمدل قیاس کیفیت خدماتعوامل محسوسبیمهتجزیه و تحلیل اطلاعاتپرسشنامه
-
3.
نویسنده : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مظلومی، نادر ؛ اکبری، مسعود ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1386 - شماره 87 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 47 تا 66 )
کلیدواژه ها:همدلیکیفیت خدماتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارعوامل محسوسقابلیت پاسخگوییشرکتهای بیمه خصوصیصنعت بیمهمشتری
-
4.
نویسنده : یعقوبی، نور محمد ؛ علیزاده، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»پاييز و زمستان 1385 - شماره 14 ISC (26 صفحه - از 225 تا 250 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییاعتمادکیفیتبانکداری الکترونیکاطمینان خاطررضایتمندی مشتریانکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکاطلاعاترضایتمندی مشتریانفناوری اطلاعاترضایتمندی مشتری
-
5.
نویسنده : منوریان، عباس ؛ امیری، سامع ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1384 - شماره 78 ISC (40 صفحه - از 5 تا 44 )
کلیدواژه ها:بیمهپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتمقیاس کیفیت خدماتعوامل محسوساطمینان خاطرقابلیت اعتبارمشتریمشتریانخدماتکارکنانارزیابی کیفیت خدماتشرکت بیمهشرکت بیمه ایرانانتظارات