کلیدواژه اعتماد مشتری / (52 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجله:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (41 صفحه - از 60 تا 100 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایبازاریابی دیجیتالتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتال
-
2.
نویسنده : سیدی، سیده سمانه ؛
مجله:پژوهش و مطالعات اسلامی»بهمن 1401، سال چهارم - شماره 43 (13 صفحه - از 49 تا 61 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرده فروشیوفاداری به برندمشتریاعتمادمشتریانوفاداری
-
3.
نویسنده : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
4.
نویسنده مسئول : حجتی، ابوالقاسم ؛ نویسنده : اسلامبولچی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1401 - شماره 37 (جلد دوم) (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبانکداری الکترونیکیاعتماد مشتریعوامل موثر بر اعتماد مشتریمشتریاطلاعاتبانکسوالوبسایت
-
5.
نویسنده : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
6.
نویسنده : صیدی، محسن ؛ سرداری، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نویسنده مسئول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 223 تا 242 )
کلیدواژه ها:گردشگریتجارت الکترونیکصنایع دستیاعتماد مشتریمشتریمشتریانمدل
-
7.
نویسنده : صید احمدی، فرشید ؛ قره بیگلو، حسین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 159 تا 164 )
کلیدواژه ها:اخلاقبازاریابیرسانه اجتماعیاعتماد مشتری.
-
8.
نویسنده : خانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین
-
9.
نویسنده : پارسا، بیتا ؛ ترکاشوند، سعید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (16 صفحه - از 87 تا 102 )
کلیدواژه ها:دلبستگیاعتماد مشتریتعلق خاطر مشتری
-
10.
نویسنده : قزلباش، علی ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحه - از 42 تا 49 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)