کلیدواژه انتظارات / (188 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
نویسنده : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
مجله:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)
-
52.
نویسنده : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیانتظاراتکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهرضایت و وفاداری مشتریانعملکرد مدیریت ارتباط با مشتریانمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکوفاداری مشتری
-
53.
نویسنده : فرجی، رسول ؛ بشیری، مهدی ؛ یاوری، یوسف ؛ خوشنویس، فرهاد ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 97 تا 113 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتانتظاراتمدل سروکوالاداراکاتاماکن ورزشی دانشگاهیکارکناندانشگاه شهید مدنی آذربایجانکاربران
-
54.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ بلاغی اینالو، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1395 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 217 تا 234 )
کلیدواژه ها:انتظاراتدادهکاویتحلیل خوشهایبخشبندیبانکداری موبایلیبانک
-
55.
نویسنده : حیدری سورشجانی، نسرین ؛ نادری، نادر ؛ رضایی، بیژن ؛ خشمین، محمدمهدی ؛
مجله:نامه آموزش عالی»پاییز 1395 - شماره 35 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 7 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتحصیلات تکمیلیمدل سروکوالدانشگاه رازیدانشجویانکیفیت خدمات آموزشی
-
56.
نویسنده : کریمی، فاطمه ؛ نوربخش، پریوش ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1395 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 231 تا 245 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتانتظاراترضایت مندیانگیزش شرکت
-
57.
نویسنده : قدرتی، حسین ؛ سردارنیا، خلیل اله ؛
مجله:مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی»تابستان 1395، سال بیستم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 247 تا 262 )
کلیدواژه ها:ایراندانشجویانانتظاراتکاستی هاپژوهشهای علوم سیاسی
-
58.
نویسنده : مقدم حسینی، سامره ؛ طالبی، بهنام ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (7 صفحه - از 977 تا 983 )
-
59.
نویسنده : فرخی، سرور ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 201 تا 220 )
کلیدواژه ها:خوشه بندیتحلیل عاملی اکتشافیارزش درک شدهارزش پیشنهادیارزش مورد انتظار مشتریانمشتریمشتریمشتریانمشتریانشناساییشناسایی
-
60.
نویسنده : نوروزنیا، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (14 صفحه - از 161 تا 174 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتانتظاراتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریمشتریانرضایت مشتریخدماتسازمانبازاریابیبازار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (57 مقاله)
- ب (20 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)