کلیدواژه بازاریابی شبکه های اجتماعی / (17 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : یاوری، زهرا ؛ خسرو، امیرمحمد ؛ تاج بخش سلطانی، پریسا ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1402 - شماره 47 (12 صفحه - از 9 تا 20 )
کلیدواژه ها:وفاداریقصد خریدبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
2.
نویسنده : خزائی زاده، حمید ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ محترم، رحیم ؛ نویسنده مسئول : لطفی زاده، فرشته ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 99 تا 115 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی شرکتیکپارچگی و پاسخگوییبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
3.
نویسنده مسئول : نظری، مینا ؛ نویسنده : منتظرقائم، مهدی ؛
مجله:علوم خبری»زمستان 1401 - شماره 44 (19 صفحه - از 12 تا 30 )
کلیدواژه ها:برندروابط عمومیشبکههای اجتماعی مجازیبازاریابی شبکه های اجتماعیبرندینگ سازمانی
-
4.
نویسنده مسئول : اخلاصی، امیر ؛ نویسنده : ادیبی، امیر محمد ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1401 - شماره 102 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (47 صفحه - از 85 تا 131 )
کلیدواژه ها:دادهکاوییادگیری ماشینبازاریابی شبکههای اجتماعیمحتوای ایجاد شده توسط کاربران
-
5.
نویسنده مسئول : قربی، سیده سمیه ؛ نویسنده : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:قصد خریدهویت اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدار
-
6.
نویسنده : بیات، قدسی ؛
مجله:زیست بوم نوآوری»بهار 1401، دوره دوم - شماره 1 (23 صفحه - از 2 تا 24 )
کلیدواژه ها:کسب و کارهای کوچک و متوسطتحلیل مضمونبازاریابی شبکههای اجتماعیشبکه اجتماعی تلگرامکسب و کارهای کوچکاطلاعاتتلگرامکسبشبکههای اجتماعیبازاریابیشـبکه
-
7.
نویسنده : شلیله، کیوان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (14 صفحه - از 559 تا 572 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتال بازاریابی الکترونیکبازاریابی شبکه های اجتماعی اینلفوئنسر مارکتینگ
-
8.
نویسنده : نریمانی، ایمان ؛ صراف زاده، مریم ؛ نویسنده مسئول : زره ساز، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1400، سال یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 335 تا 351 )
کلیدواژه ها:کتابخانه عمومیمشارکت کاربراناینستاگرامبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
9.
نویسنده : برمر، نیما ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (14 صفحه - از 1537 تا 1550 )
کلیدواژه ها: قصد خرید اینفلوئنسرمارکتینگبازاریابی شبکههای اجتماعی شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویربرند
-
10.
نویسنده مسئول : شجاعی باغینی، گلنار ؛ نویسنده : مالکی، بابک ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکانوشبکه های اجتماعیتاپسیس فازیبازاریابی شبکه های اجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)