کلیدواژه بانک ملی / (53 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نظری دولت آباد، رویا ؛ نویسنده : غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (14 صفحه - از 615 تا 628 )
کلیدواژه ها:آموزش ضمن خدمتبانک ملیراهکاری های کیفیت بخشی
-
2.
نویسنده : اکبری وند، نادر ؛ سلطا نی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : ملکیان، نازنین ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»بهار 1402 - شماره 58 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها:مشتریانبانک ملیمدیریت افکار عمومی
-
3.
نویسنده : صمدیان برزکی، عباسعلی ؛ اولادیان، معصومه ؛ نویسنده مسئول : صفری، محمود ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1402- شماره 55 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 15 تا 34 )
کلیدواژه ها:مدیران آموزشیبانک ملیصلاحیت حرفهایتحلیل دیمتل
-
4.
نویسنده مسئول : رحمانی، محسن ؛ نویسنده : زکی پور، مهدی ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»بهار 1402، دوره اول - شماره 1 (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:دانش اسلامیبانک ملیانواع نوآوریهابانکداری غیر ربوی
-
5.
نویسنده : میرجلیلی، سید مصطفی ؛ برزگری خانقاه، جمال ؛ نویسنده مسئول : ناظمی اردکانی، مهدی ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (20 صفحه - از 754 تا 773 )
کلیدواژه ها:سیاست پولیبانک ملیدرون سازمانیبرون سازمانیسپرده مدتدارجذبمتغیرمهارت کارکنان
-
6.
نویسنده : حسینی، سید صفدر ؛ مافی، حسن ؛ نویسنده مسئول : فخرحسینی، سید فخرالدین ؛
مجله:اقتصاد اسلامی»پاییز 1401 - شماره 87 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 65 تا 98 )
کلیدواژه ها:عقود اسلامیاقتصاد هزینه مبادلهبانک ملی
-
7.
نویسنده : آشوری، مجید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها:آموزش ضمن خدمتبانک ملیاستان هرمزگاننشاط سازمانی
-
8.
نویسنده مسئول : دلوی، محمدرضا ؛ نویسنده : بیکی دمنه، زکیه ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییز 1401 - شماره21 رتبه B (دانشگاه آزاد (38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها:کارکنانبانک ملیدادهبنیادمدیریت ارتباط با کارکنان
-
9.
نویسنده مسئول : ربیعه، علیرضا ؛
مجله:قانون یار»بهار 1401، سال ششم - شماره 21 (12 صفحه - از 121 تا 132 )
کلیدواژه ها:سرقتبانک ملیصندوق های امانت بانکسارقان بانکسیستم های حفاظتی بانک
-
10.
نویسنده : اره کش سلماسی، محمد ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 4 (18 صفحه - از 158 تا 175 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانبانک ملیخدمات بانکداری الکترونیکفین تکبانکمشتریانفین تک هاهـافـینخدماتبـافین تک هـا
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- A (4 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)