کلیدواژه بهبود کیفیت خدمات / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کاکائی، حمید ؛ نورعلی آهاری، طیبه ؛ زندی، فاطمه ؛ دامن کشیده، مرجان ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (12 صفحه - از 935 تا 946 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتبهبود کیفیت خدماتشرکت دانشبنیانفنی
-
2.
نویسنده : دردخوار، مریم ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتارتباطاتبهبود کیفیت خدماتالگوی سروکوالبهبود عملکرد بانکهافناوری اطلاعات و ارتباطات
-
3.
نویسنده : Kordlar، Ali Ibrahim ؛ Mashayekhi، Bita ؛ Ziviyar، Farzad ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»زمستان 1385 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:نیازسنجی آموزشیندای مشتریگسترش کیفیت عملکرد (QFD)بهبود کیفیت آموزشبهبود کیفیت خدمات
-
4.
نویسنده : Syedjavadein، Syed Reza ؛ Shahhoseini، Mohammad Ali ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»زمستان 1385 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 133 تا 148 )
کلیدواژه ها:نیازسنجی آموزشیندای مشتریگسترش کیفیت عملکرد (QFD)بهبود کیفیت آموزشبهبود کیفیت خدمات