کلیدواژه رضایت مصرف کننده / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قاسمی خیرآبادی، محمد ؛ نویسنده مسئول : دیوسالار، هدیه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:اعتمادنفوذ اجتماعیسودمندی درک شدهلذت درک شدهرضایت مصرف کنندهتحرک درک شده
-
2.
نویسنده : لاری سمنانی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خدادادی، مهناز ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (14 صفحه - از 1010 تا 1023 )
کلیدواژه ها:قصد خریدرضایت مصرف کنندهنگرش برندترجیحات برندشرکت دیجی کالانگرشمشتریترجیحات
-
3.
نویسنده : محمودیان، یعقوب ؛ نوری زاده، هایده ؛ نویسنده مسئول : اینه، معصومه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور1400 - شماره 108 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندخرید آنلاینرضایت مصرف کنندهامید مصرف کنندهرسیدن به اهداف مصرف کننده
-
4.
نویسنده : فرزین، میلاد ؛ صادقی، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : فانی، مجید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 226 تا 245 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برندرضایت مصرف کننده
-
5.
نویسنده : ابراهیمی، سیدعباس ؛ زارعی، عظیم ؛ بهرامی، آیدا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 165 تا 182 )
کلیدواژه ها:جو فروشگاهرضایت مصرفکنندهرفتار خرید مجددسهولت دریافت خدمات
-
6.
نویسنده مسئول : قاسمی، پریا ؛ نویسنده : نجفیان، محمد ؛ اسلامبولچی، علیرضا ؛ رضایی راد، مصطفی ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 140 تا 153 )
کلیدواژه ها:تلاش عرضه کنندهتلاش مصرفکنندهرضایت مصرفکنندهتجربه مصرفکننده
-
7.
نویسنده : حافظ تقوا، پوریا ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1397 - شماره 40 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتصویر ذهنیتبلیغات شفاهیرضایت مصرف کنندهنگرش نسبت به خدمت
-
8.
نویسنده : صادقی، منصوره ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجله:پژوهش اجتماعی»زمستان 1396 - شماره 37 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 57 تا 75 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیارزش ادراک شدهرضایت مصرف کنندهشرکت دلند الکتریک
-
9.
نویسنده : نژاد قنبر، امیر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (5 صفحه - از 120 تا 124 )
کلیدواژه ها:کیفیترضایت مصرف کنندهاطلاعات بسته بندیمصرفرضایتمصرفکنندگان
-
10.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A (1 مقاله)