کلیدواژه شکایت مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سیدی، سید مسعود ؛ موسوی، سید علیرضا ؛ حیدری، شهاب ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1388 - شماره 2 (34 صفحه - از 79 تا 112 )
کلیدواژه ها:تصویررضایت مشتریوفاداری مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهشکایت مشتریعملکرد مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رفتار مشتریمشتریضریب همبستگیارزش ادراکشده مشتریمشتریان
-
2.
نویسنده : سلیمانی شیجانی، سجاد ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 57 تا 65 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتبار برندشکایت مشتریشکست خدمات