کلیدواژه نگرش به برند / (34 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بهنام فيض آبادی، فاطمه ؛ مرادی، محسن ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، اميد ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (19 صفحه - از 100 تا 118 )
کلیدواژه ها:عشق به برندتعامل با برنداعتبار تایید کنندهبرند مکنگرش به برند.
-
2.
نویسنده : موسوی اصل، سید جواد ؛ کیماسی، مسعود ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (15 صفحه - از 377 تا 391 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خریدنگرش به تبلیغاتانسان وارگیسطوح درگیری محصول
-
3.
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
4.
نویسنده : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (10 صفحه - از 138 تا 147 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندمدیریت برندشهرت برند
-
5.
نویسنده : احمدزاده، سمیه ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛ نویسنده مسئول : امیریان، امین ؛
مجله:علوم خبری»بهار 1402 - شماره 45 رتبه ج (وزارت علوم (16 صفحه - از 62 تا 77 )
کلیدواژه ها:نگرش به برنداعتبار برنداینستاگراماعتماد به ستارهاعتبار تبلیغات
-
6.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : درویش، فاطمه ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 (18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیدلبستگی به برندتجربه برندتجربهٔمشتریحسیصنعت گردشگری
-
7.
نویسنده : افلاکی، امیر ؛ نویسنده مسئول : کورنگ بهشتی، سیامک ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 14 (11 صفحه - از 342 تا 352 )
کلیدواژه ها:نگرش به برنداعتبار برندقصد خرید مشتریانفولاد مبارکه اصفهانقصد خریدمشتریقصد خرید مشترینگرششرکت فولاد مبارکه اصفهاناعتبارمصرفکننده
-
8.
نویسنده مسئول : شکرچی زاده، زهرا ؛ نویسنده : ولیخانی، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 157 تا 176 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغاینستاگرامقصد خرید آنلایناینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
9.
نویسنده : کلدانی، سمانه ؛ قائدامینیهارونی، عباس ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 143 تا 165 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندامضای برند
-
10.
نویسنده : حسینی زرین کلائی، سیده زهرا ؛ بهنیا، بردیا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحه - از 626 تا 640 )
کلیدواژه ها:آشنایی برند کیفیت اطلاعات نگرش به برند قصد خرید آینده مشارکت در رسانه های اجتماعی برندرسانههای اجتماعینگرش