کلیدواژه وفاداری برند / (63 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بهروزیه، زهرا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندقصد خریدوفاداری برندثبات برندخودانگاره برند
-
2.
نویسنده : یزدانی، حسین ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1401- شماره 36 (18 صفحه - از 128 تا 145 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریوفاداری برندارزش ادراکﺷﺪهمشتریمشتریان
-
3.
نویسنده : رحیمی، علی ؛ خراسانی، محمدامین ؛ نویسنده مسئول : رضوانی، محمد رضا ؛
مجله:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1401- شماره 61 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 1019 تا 1035 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندکیفیت برند
-
4.
نویسنده : نجفی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندکیفیت درک شدهارتباط و آگاهی از برندقصد استفاده از برند
-
5.
نویسنده : ضیائی قوچان عتیق، ندا ؛ شوشی نسب، پروین ؛ نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحه - از 41 تا 67 )
کلیدواژه ها:هویت اجتماعیوفاداری برندرسانه اجتماعیباشگاه بدنسازیsocial mediabrand loyaltyonline brandBodybuilding Clubبرند آنلاینcommunity identification
-
6.
نویسنده : امینیراد، سید حسین ؛ مقدم ضیابری، سید مهرداد ؛ نویسنده مسئول : علیپور، شیداله ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1401 - شماره 20 (29 صفحه - از 176 تا 204 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندارزش درک شدهوفاداری برندهویت برندرضایت برندتعهد برندهتلاستان مازندرانهویتمشتریمدلارزش ویژهاعتماد
-
7.
نویسنده : زعفری، میثم ؛ نویسنده مسئول : نسیمی، محمد علی ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1401 - شماره 10 (25 صفحه - از 181 تا 205 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندهمزاد پنداریقابل اطمینان بودندلبستگی برند و محصول
-
8.
نویسنده : نجفی، مسعود ؛ حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (22 صفحه - از 130 تا 151 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندکیفیت درک شدهشناسایی برندشخصی سازی درک شدهپیوند با برندارتباط و اگاهی از برندمشتریمشتریانتبلیغاتدرکAdvertisingمصرفکنندگانپژوهش
-
9.
نویسنده : حسین زاده شیرذیلی، ماریا ؛ قربانیان، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : اسایش، فرزاد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده برندشخصیسازی رسانه اجتماعیتعامل برند و مصرفکنندهشرکت اسنپوفاداری برند
-
10.
نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛ نویسنده : جلالی، محمد ؛ غمخوار، ساره ؛ داوری، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 633 تا 654 )
کلیدواژه ها:هویت اجتماعیاعتماد به برندوفاداری برندعلاقه به برندتعهد به جامعهمشتریعلاقهوابستگیخودبیانگریوفاداریبرنـدبـه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (12 مقاله)
- علمی-پژوهشی (10 مقاله)
- A (2 مقاله)
- ملی (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)