کلیدواژه وفاداری مشتری / (189 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ حور علی، مریم ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1383 - شماره 7 و 8 ISC (8 صفحه - از 101 تا 108 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریعاملهای هوشمندمشتریاطلاعاتمشتریانجلب رضایت مشتری
-
2.
نویسنده : الهی، شعبان ؛ حمدان، محمود ؛ حسن زاده، علی رضا ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1388 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 30 تا 46 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیرضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریپایگاه وب
-
3.
نویسنده : شاهوار، شبنم ؛ حریری، نجلا ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1388 - شماره 80 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 137 تا 150 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتکتابخانههامدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریکاربرمداریمشتریاطلاعاتکتابخانهکاربرانمشتریانسامانه
-
4.
نویسنده : جوان مرد، حبیب الله ؛ سلطان زاده، علی اکبر ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 225 تا 256 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرید الکترونیکیتصویر برندویژگی وب سایتمشتریاینترنتوبسایتمشتریاناطلاعاتاعتماد
-
5.
نویسنده : سیدی، سید مسعود ؛ موسوی، سید علیرضا ؛ حیدری، شهاب ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1388 - شماره 2 (34 صفحه - از 79 تا 112 )
کلیدواژه ها:تصویررضایت مشتریوفاداری مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهشکایت مشتریعملکرد مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رفتار مشتریمشتریضریب همبستگیارزش ادراکشده مشتریمشتریان
-
6.
نویسنده : مسعودی، مصطفی ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتکانال های ارتباط با مشتریایرانخودروخودرومشتریارتباطاتخریدارانرضایتبـامشـتری
-
7.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ امینی، زهرا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریبازاریابی صنعتیعلایم تجاریوفاداریوفاداری مشتریانبازاریابیبازار
-
8.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ شفیعی، مرتضی ؛ معینی، حسین ؛
مجله:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 327 تا 338 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریرستورانوجهه
-
9.
نویسنده : سالار زهی، حبیب الله ؛ امیری، یاسر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1390 - شماره 12 ISC (14 صفحه - از 131 تا 144 )
کلیدواژه ها:مشتریوفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
-
10.
نویسنده مسئول : برادران، مهدی ؛ نویسنده : عباسی، عباس ؛ صفرنیا، حسن ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (16 صفحه - از 467 تا 482 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات ادراک شدهتصویر مشتریتعهدو اعتماد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (42 مقاله)
- ب (36 مقاله)
- B (9 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- A (4 مقاله)
- ملی (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)