کلیدواژه کارکنان بانک / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رحیمی مطلق جونقانی، صادق ؛ نویسنده : ملازاده، علیرضا ؛
مجله:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»شهریور 1402، سال ششم - شماره 64 (12 صفحه - از 77 تا 88 )
کلیدواژه ها:وجدان کاریکارکنان بانکسلامت اجتماعی
-
2.
نویسنده : پورکریمی، زهره ؛ خمسه، عباس ؛ نویسنده مسئول : حسینی شکیب، مهرداد ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی پایدار»پاییز و زمستان 1400، سال سوم - شماره 5 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 90 تا 110 )
کلیدواژه ها:کارکنان بانکرویکرد آمیختهکووید 19تابآوری منابع انسانیالگوی تابآوریکارکنانبانکبحرانمدیران
-
3.
نویسنده مسئول : گل پرور، دکتر محسن ؛ نویسنده : رستم پور، مریم ؛
مجله:روانشناسی»پاییز 1399 - شماره 95 ISC (16 صفحه - از 283 تا 298 )
کلیدواژه ها:کارکنان بانکخودرهبریسرمایه گذاری جمعی عاطفیمعنا در کارسرمایۀ عاطفیکارکنانپژوهشانگیزش
-
4.
نویسنده : هاتفی، محمد رضا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحه - از 432 تا 451 )
کلیدواژه ها:سرمایه فکریکارکنان بانکعملکرد بانک
-
5.
نویسنده : ملک رئیسی، بتول ؛ نویسنده مسئول : کیخا، محمدرضا ؛
مجله:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1398 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 237 تا 260 )
کلیدواژه ها:بانکداری بدون رباربای قرضیزاهدانکارکنان بانک
-
6.
نویسنده : لطیفی، غلامرضا ؛ موحدی، امین ؛
مجله:پژوهشنامه مددکاری اجتماعی»پاییز 1394 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (32 صفحه - از 109 تا 140 )
کلیدواژه ها:کیفیت زندگیکارکنان بانکسلامت اجتماعی
-
7.
نویسنده : فیض آبادی فراهانی، زهرا ؛ میرهاشمی، مالک ؛
مجله:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1390 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 51 تا 60 )
کلیدواژه ها:درگیری شغلیویژگی های شخصیتیکارکنان بانک
-
8.
نویسنده : خدایاری فرد، محمد ؛ میر کمالی، سید محمد ؛ افروز، غلام علی ؛ پاک نژاد، محسن ؛ هومن، حیدر علی ؛ به پژوه، احمد ؛ شکر کن، حسین ؛ حسینیان، سیمین ؛ یزدی، سیده منوره ؛ غباری بناب، باقر ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ ربیع زاده، محمد ؛ فقیهی، علی نقی ؛ حسینی حسین آباد، فاطمه ؛
مجله:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1389، سال هفدهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیرضایت مشتریکارکنان بانکخصوصیات روانسنجی و بانک صادراترضایت شغلی کارکنان
-
9.
نویسنده : سعیداردکانی، سعید ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ زارعیان، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 107 تا 124 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتمشتریانانتظاراتکارکنان بانککارکنانمدل تحلیل شکافکیفیت خدمات بانکی