کلیدواژه کانو / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شجاعی باغینی، گلنار ؛ نویسنده : مالکی، بابک ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکانوشبکه های اجتماعیتاپسیس فازیبازاریابی شبکه های اجتماعی
-
2.
نویسنده : منتظری سانیج، فاطمه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 20 تا 34 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکانوشبکه های اجتماعیتاپسیس فازیبازاریابی شبکه های اجتماعی
-
3.
نویسنده مسئول : حسنی طالش، محسن ؛ نویسنده : پورامینی، زهرا ؛ ساریخانی ساریخان بیگلو، عادل ؛
مجله:علوم و فنون مرزی»زمستان 1399 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 30 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکانورضایتمندی مشتریان
-
4.
نویسنده : نوری خان یوردی، میثم ؛ بشیری، مهدی ؛ نویسنده مسئول : دوستی، مرتضی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1399 - شماره 60 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 169 تا 192 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمشتریانکانوفروشگاههای ورزشیرویگردانی
-
5.
نویسنده مسئول : محمدی زنجیرانی، داریوش ؛ نویسنده : پهلوانزاده، پرناز ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1398 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 125 تا 141 )
کلیدواژه ها:منطق فازیمدیریت کیفیتدرجه عضویتکانوپیوستار بلوغمشخصه هابلوغ
-
6.
نویسنده : بردبار، غلامرضا ؛ حق بین، عالیه ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»زمستان 1395 - شماره 42 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 33 تا 56 )
کلیدواژه ها:کانونیروی انتظامیضریب کاپاسیستم جبران خدماتپاداشهای غیرمالیکارکنانمدل کانومدلپژوهشمدیرانانگیزشی
-
7.
نویسنده : بهشتی نیا، محمد علی ؛ ماجد، وحید ؛ وزیری، جلیل ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1395 - شماره 121 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:نظریه فازیبیمه عمرکیفیت خدماتسروکوالکانومشتریمدل کانومشتریانفازی
-
8.
نویسنده مسئول : ابراهیمزاده، عیسی ؛ نویسنده : یاری، منیر ؛ یاری، یاسمن ؛
مجله:آمایش جغرافیایی فضا»پاییز 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیکانوگردشگری شهریشهر بروجرد
-
9.
نویسنده : موسوی، فریبرز ؛ رضاییان، صدیقه ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14 ISC (22 صفحه - از 105 تا 126 )
کلیدواژه ها:QFDاستراتژی بهبود کیفیتgapsکانوگردشگریمشتریاطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتالکترونیکیمدیریتمدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریبازاریابیتوریسم
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (5 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)