کلیدواژه Customer engagement / (30 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
نویسنده مسئول : هرندی، عطاءاله ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحه - از 337 تا 365 )
کلیدواژه ها:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
2.
نویسنده مسئول : اکبری، مهسا ؛ نویسنده : بیگدلی، مصطفی ؛ چارستاد، پروانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 رتبه الف (وزارت علوم (25 صفحه - از 302 تا 326 )
کلیدواژه ها:درگیری مشتریبازی کاریدرگیری اجتماعیدرگیری شناختیدرگیری احساسی
-
3.
نویسنده مسئول : Parayil Iqbal، Ubais ؛ نویسنده : V K، Hamza ؛ Sainudheen، Shajeer ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 889 تا 903 )
کلیدواژه ها:brand loyaltySocial Media MarketingCustomer engagementSocial Media PlatformsOnline shoppers
-
4.
نویسنده : مبینی، میترا ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:فضای گردشگری»تابستان 1402 - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:مشارکت مشتریصنعت هتلداریفراترکیبدیدگاه دوطرفه ارزش.ش
-
5.
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : نظری، کامران ؛ اکبری، پیمان ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 139 تا 166 )
کلیدواژه ها:آگاهی از نشان تجاریفنآوری بازیوارسازیوفاداری نشان تجاریدلبستگی مشتریآژانسهای گردشگری
-
6.
نویسنده : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
-
7.
نویسنده : سید نژاد، دیمن ؛ رمضانی، مجتبی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه، حسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 717 تا 740 )
کلیدواژه ها:مشارکت مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیصنعت زیبایی پوستوموبازاریابیپژوهشمشتریان
-
8.
نویسنده مسئول : تقیآبادی، مسعود ؛ نویسنده : تقیآبادی، معصومه ؛ تقیآبادی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1401 - شماره 42 رتبه الف (وزارت علوم (30 صفحه - از 73 تا 102 )
کلیدواژه ها:برندرسانه اجتماعیاینستاگراممشارکت مشتریلوازمآرایشیصنعت زیبایی
-
9.
نویسنده : مبینی، میترا ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1401 - شماره 44 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:مشارکت مشتریپیشاینددیدگاه دوطرفه ارزش
-
10.
نویسنده مسئول : جلال زاده، سید رضا ؛ نویسنده : افرا، محمودرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 43 تا 70 )
کلیدواژه ها:امیدوسواسخریدبازیوارسازیدرگیری مشتریمشتریکاربرانمشتریان