کلیدواژه customer loyalty / (138 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نیکخوی، نوید ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحه - از 36 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
2.
نویسنده : شریف حسینی، سیده الهام ؛ فاتحپور، مجید ؛ نویسنده مسئول : گرجیزاده، داوود ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (19 صفحه - از 161 تا 179 )
کلیدواژه ها:مدیریت عملکردوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعی
-
3.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
نویسنده مسئول : پاشایی، سجاد ؛ نویسنده : گل محمدی، حامد ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRM
-
4.
نویسنده : چقاقاسمی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : کهریزی، امیدعلی ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی»تابستان 1402- شماره 4 (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانصنعت پوشاککسبوکارهای برخطنگهداشت مشتریان
-
5.
نویسنده : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهرضایت مشتریوفاداری مشتریمشارکت مشتری
-
6.
نویسنده : Salehzadeh، Reza ؛ AdelPanah، Arash ؛ نویسنده مسئول : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 138 تا 163 )
کلیدواژه ها:Service QualityE-trustcustomer satisfactionbrand lovecustomer loyalty
-
7.
نویسنده مسئول : شعبانلودهنوی، محسن ؛ نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (22 صفحه - از 3330 تا 3351 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریوفاداری مشتریانبانک ملتبازاریابی اجتماعیمشتریبازارمشتریانبانک
-
8.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیککارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
9.
نویسنده : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (17 صفحه - از 395 تا 411 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانفروشندهوفاداری مشتریاناعتماد مشتریان
-
10.
نویسنده : ثمری خلج، حمیدرضا ؛ نیک بخش، رضا ؛ نویسنده مسئول : رضایی، مونا ؛
مجله:علوم ورزش»زمستان 1401- شماره 48 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 307 تا 325 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریهویت تیمیانگیزه مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (36 مقاله)
- B (12 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- A (5 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)