کلیدواژه Input enhancement / (21 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Rafiei Sakhaei، Sepideh ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Behnam، Biook ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2024, Volume 11 - Number 1 رتبه الف/ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:Input enhancementgrammatical accuracyForm-Focused InstructionGuided exploratory approach
-
2.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Rezaei، Alireza ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2023 - Number 44 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 27 تا 41 )
کلیدواژه ها:ELTWritingInput enhancementoutput-based production
-
3.
نویسنده : Fatahzadeh، Saeideh Sadat A ؛ Rahimi Esfahani، Fariba ؛ نویسنده مسئول : Shafiee، Sajad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2022, Volume 12 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 119 تا 130 )
کلیدواژه ها:VocabularyConsciousnessraisingInput enhancementReading Fluencyinput flooding
-
4.
نویسنده : Mohammadi، Tahere ؛ Amjadiparvar، Alireza ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2022 - Number 19 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 53 تا 75 )
کلیدواژه ها:field dependencereading comprehensioncollocationsInput enhancementIndependenceField Dependence/ Independence
-
5.
نویسنده : Rezvani، Reza ؛ Khanzade، Mohsen ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2022 - Number 19 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 96 تا 121 )
کلیدواژه ها:Input enhancementTextual enhancementEmojiBoldfaceVocabulary Noticing
-
6.
نویسنده مسئول : Dobakhti، Leila ؛ نویسنده : Shams Khorrami، Samin ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2020, Volume7 - Number 4 رتبه الف/ISC (29 صفحه - از 25 تا 53 )
کلیدواژه ها:Input enhancementgrammatical accuracyexplicit teachingimplicit teachingForm-Focused Instructions
-
7.
نویسنده : Shafaei، Ali ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2020 - Number 31 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:Focus on FormTask-Based Language TeachingInput enhancementTextual enhancementstrategic planning time
-
8.
نویسنده : Esteki، Masood ؛ Amiryousefi، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Tavakoli، Mansoor ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter& Spring 2020 - Number 25 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 95 تا 130 )
کلیدواژه ها:Input enhancementFormulaic SequencesExplicit instructionInput floodGap-fill tasksReceptive knowledgeProductive knowledge
-
9.
نویسنده : Estefaei، Hoda ؛ نویسنده مسئول : Amjadiparvar، Alireza ؛
مجله:Language Horizons»Autumn and Winter 2020, Volume 3 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 9 تا 27 )
کلیدواژه ها:Input enhancementNon-congruent idiomscorpus-based materialsenhanced corpus-based materialsunenhanced corpus-based materials
-
10.
نویسنده : Naseri، Elahe ؛ نویسنده مسئول : Khodabandeh، Farzaneh ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2019، Volume 8 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 383 تا 422 )
کلیدواژه ها:mobile learningInput enhancementnarrative writingtraditional learningCollocation Knowledge