کلیدواژه perceived usefulness / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : Karbalaei Hassan، Mahsa ؛ Vazife Doust، Hossein ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»June 2016, Volume 4 - Number 2 (8 صفحه - از 135 تا 142 )
کلیدواژه ها:valueperceived usefulnessExperiential marketinghedonistic value customer satisfactionServiceExperientialTaiwan
-
32.
نویسنده : Asarzadeh، Elham ؛ Yazdekhasti، Ali ؛ Madani، SayedAhmad ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»June 2016, Volume 4 - Number 2 (5 صفحه - از 271 تا 275 )
کلیدواژه ها:perceived usefulnessMotivational BeliefsAchievement GoalsSelfefficacy Teaching SkillsMotivation
-
33.
نویسنده : Hadigol، Mostafa ؛ Kolobandy، A ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»December 2015, Volume 3 - Number 4 (6 صفحه - از 117 تا 122 )
کلیدواژه ها:attitudesPerceived benefitsmobile bankingperceived ease of useperceived usefulnessintention of using mobile banking
-
34.
نویسنده : Hadigol، Mostafa ؛ Kolobandy، A ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»December 2015, Volume 3 - Number 4 (9 صفحه - از 123 تا 131 )
کلیدواژه ها:perceived usefulnessmobile bankperceived easiness
-
35.
نویسنده : حمدی، کریم ؛ غفوری، معصومه ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»پاییز 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 117 تا 130 )
کلیدواژه ها:سازگاریاعتمادمدل پذیرش فناوریادراک از سودمندیادراک از سهولت کاربرد
-
36.
نویسنده : Sh. Singh ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:EBankingperceived ease of useperceived usefulnessTechnology Acceptance Model (TAM)Perceived credibilityCustomer attitudeTechnology Acceptance ModelSingaporeUseTAMPCInternet Banking
-
37.
نویسنده : الطويل، ليلى ؛
مجله:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2011، دوره 33 - العدد 1 (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:الخصائص الفردیةنموذج قبول التکنولوجیااستخدام نظم المعلومات المحاسبیةالمنفعة المدرکةسهولة الاستخدام المدرکة
-
38.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ فروزنده دهکردی، لطف اله ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:مدل یابی معادلات ساختاریریسک ادراکی[ادراک از] مفید بودن[ادراک از] سهولتکاربردبانکداری اینترنتیبانکپذیرش بانکداری اینترنتیمشتریانمدلادراک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)