کلیدواژه user satisfaction / (25 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مجتبوی، سیده مریم ؛ ایزدپناه، حورا ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای هنر و علوم انسانی»دی 1402 - شماره 14 (21 صفحه - از 43 تا 63 )
کلیدواژه ها:محیط کاریرضایتمندی کاربرانفضای اداریفضای کار اشتراکیخانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک
-
2.
نویسنده : مومن آبادی، مهدیه ؛ حریری، نجلا ؛ اباذری، زهرا ؛ نویسنده مسئول : میرحسینی، زهره ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار 1402 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 20 تا 34 )
کلیدواژه ها:تحلیل رفتار جستجوسودمندی نتایج جستجواعتماد به نتایج جستجورضایت کاربرقضاوت ربط
-
3.
نویسنده : خاصه، علی اکبر ؛ سهیلی، فرامرز ؛ علایی، لیلا ؛ نویسنده مسئول : مختاری، حیدر ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 215 تا 234 )
کلیدواژه ها:ایرانکتابخانه های عمومیرضایت کاربران
-
4.
نویسنده مسئول : مجتبوی، سیده مریم ؛ نویسنده : قاسمی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات میان رشتهای معماری ایران»پاییز و زمستان 1401، دوره اول - شماره 2 (17 صفحه - از 21 تا 37 )
کلیدواژه ها:معماری داخلیعوامل کالبدیکتابخانهرضایت مندی کاربرانکتابخانۀ مدیای فرانسه
-
5.
نویسنده : Cahyani، Leni ؛ Marcelino، Dandy ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Summer 2022, Volume 19 - Nomber 3 (19 صفحه - از 153 تا 171 )
کلیدواژه ها:perceived usefulnessuser satisfactionDigital Library AffinityUser LoyaltyTelkom University Open Library
-
6.
نویسنده : بامیری، یاسر ؛ فرجام، سعید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (9 صفحه - از 878 تا 886 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربربرنامه ریزی منابع سازمانیکیفیت تصمیم گیریاستانداری چهارمحال و بختیاریاطلاعات
-
7.
نویسنده : صوفی، منصور ؛ اجلی، مهدی ؛ فدایی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : همایون فر، مهدی ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1401 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیکقصد استفادهرضایت کاربرابعاد کیفیتمزایای شبکه
-
8.
نویسنده : شیرانی، فرهاد ؛ رضایی، نسا ؛ شیرانی، محمدهادی ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 206 تا 228 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانارتباط با مشتریپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)پشتیبانی فنیپشتیبانی کاربرانفناوری اطلاعاتسامانهکاربرانمشتریفنیمشتریان
-
9.
نویسنده : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ اهنربای، ارمین ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 81 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانفرآیند تحلیل شبکهکیفیت خدمات فناوری اطلاعاتنوآوری کارکنان سازمانیتصمیمگیری و اولویتبندی
-
10.
نویسنده مسئول : قانع، محمد رضا ؛ نویسنده : چالاک، مهناز ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1399، سال پنجاه و چهارم - شماره 3 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 68 تا 88 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانعضوتبادل رهبررفتارشهروند سازمانیحمایت ادراک شده سرپرستمرکز منطقه ای اطلا عرسانی علوم و فناوریرفتار شهروندی سازمانیکارکنانرضایتمندی کاربرانتبادل رهبرـ عضوتبادل رهبر ـ عضو
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- A (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)