بهار 1393 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان
نویسنده : وارسته فر، افسانه ؛ موسوی تازه آبادی، سیده فاطمه ؛
(31 صفحه - از 9 تا 39 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی کنش دانشجویان دختر کنش اجتماعی
-
مقایسه ی مؤلفههای کامل گرایی، هوش هیجانی و سلامت روان دختران تیزهوش و عادی مقطع متوسطه ی شهر اصفهان
نویسنده : ستوده فر، فائزه ؛ سلطانی زاده، محمد ؛ لعلی دستجردی، محسن ؛
(19 صفحه - از 41 تا 59 )
کلیدواژه ها: هوش هیجانی تیزهوش سلامت روان کاملگرایی
-
رویکردهای مورد استفاده ی استادان دانشگاه برای مشارکت در فرایند برنامهریزی درسی
نویسنده : کرمی، زهرا ؛ معروفی، یحیی ؛
(26 صفحه - از 61 تا 86 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی اساتید رویکردهای برنامه درسی راهبردهای برنامه درسی
-
تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار
نویسنده : یاسینی، علی ؛ شیری، اردشیر ؛
(27 صفحه - از 87 تا 113 )
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی دانش ضمنی دانش صریح اقدام معقول انگیزش فردی
-
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی برکاهش اختلال یادگیری ریاضی در دانش آموزان پسر پایه ی دوم و سوم
نویسنده : میری، انور ؛ ملکی، بهرام ؛
(13 صفحه - از 115 تا 127 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی راهبردهای شناختی اختلال یادگیری ریاضیات
-
نقش باورهای معرفت شناختی در پیش بینی ابعاد اهمالکاری تحصیلی دانشجو-معلمان
نویسنده : برزگر بفرویی، مهدی ؛ رحیمی، مهدی ؛ برزگر بفرویی، کاظم ؛
(17 صفحه - از 129 تا 145 )
کلیدواژه ها: باورهای معرفت شناختی اهمال کاری تحصیلی دانشجومعلمان