تابستان 1396 - شماره 19
مروری بر نقش نرون های آینه ای در اختلالات تحولی (اوتیسم)
نویسنده : رستمی، رضا؛ حافظی، الهه؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
نگاهی جامع بر برنامه فرزندپروری مثبت: اصول، اهداف، سطوح و محتوا
نویسنده : ارجمندنیا، علی اکبر؛ عاشوری، محمد؛ جلیل آبکنار، سیده سمیه؛
(18 صفحه - از 35 تا 52 )
پیش بینی عملکرد تحصیلی برحسب خودپنداشت، عزت نفس و خودکنترلی در دانش آموزان ابتدایی
نویسنده : پورنقاش تهرانی، سعید؛ فدوی اردکانی، الهام؛ نصری تاج آبادی، مریم؛
(24 صفحه - از 79 تا 102 )
اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل روابط متقابل در ارتقاء سلامت عمومی دانشجویان
نویسنده : اصلانی، طاهر؛ آریا، عباس؛
(18 صفحه - از 103 تا 120 )
رابطه میزان عملکرد خانواده با میزان خود نظم دهی تحصیلی و خود بازداری در میان دانش آموزان دبیرستانی
نویسنده : کهرازئی، فرهاد؛
(28 صفحه - از 121 تا 148 )
نقش فرهنگ در آسیبشناسی روانی و رواندرمانی: تلویحاتی برای ارتقاء صلاحیت فرهنگی روان درمانگران
نویسنده : زرانی، فریبا؛ صادقی، سعید؛
(20 صفحه - از 149 تا 168 )
نگاهی به ابعاد و کارکردهای تربیتی هنر
نویسنده : کرمی، غلامحسین؛ عابدی، محسن؛
(20 صفحه - از 169 تا 188 )
پیش درآمدی بر ادبیات مفهومی توانمندسازی روانی اجتماعی
نویسنده : فیروز فر، فهیمه؛ زم، فاطمه؛ منصوری، الهام؛ ولی زیبایی، خدیجه؛
(18 صفحه - از 189 تا 206 )
اثربخشی آموزش گروهی برنامه کاربرد عملی مهارتهای ارتباط صمیمانه بر رضامندی زناشویی زنان باردار
نویسنده : حاجحسینی، منصوره؛ زندی، سعید؛ ثانینژاد، سعیده؛
(18 صفحه - از 221 تا 238 )
تحمل پریشانی: نظریه، مکانیسم و رابطه با آسیب شناسی روانی
نویسنده : فروزانفر، آزاده؛
(24 صفحه - از 239 تا 262 )