زمستان 1397 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم)
-
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه افزایش خلاقیت زبان آموزان در آموزش زبان به شیوه کاربردمحور، با روش مدل سازی رش
نویسنده : ناوری، صفورا ؛ پیش قدم، رضا ؛ حسینی فاطمی، آذر ؛ هاشمی، محمدرضا ؛
(27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها: ﺧﻠﺎﻗﯿﺖ آﻣـﻮزش ﻣﻬـﺎرتﻫـﺎی زﻧـﺪﮔﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣـﮥ درﺳـﯽ زﻧـﺪﮔﯽﻣﺒﻨﺎ ﺷـﯿﻮه ﻣﺪلﺳﺎزی رش ﻧﻈﺮﯾﮥ آﻣﻮزش زﺑﺎن ﮐﺎرﺑﺮدﻣﺤﻮر
-
مطالعه تطبیقی آموزش افعال کمکی وجه نما در کتاب های درسی آموزش زبان انگلیسی مقطع متوسطه اول در ایران و مالزی
نویسنده : کتابی، سعید ؛ کریمی، مینا ؛
(19 صفحه - از 29 تا 47 )
کلیدواژه ها: ایران مالزی مقطع متوسطه اول مطالعه ﺗﻄﺒﯿﻘــﯽ اﻓﻌــﺎل ﮐﻤﮑــﯽ وﺟــﻪﻧﻤــﺎ ﮐﺘــﺐ آﻣــﻮزش زﺑــﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴــﯽ
-
توصیف برخی هنجارهای زبانی مترجمان ادبی ایران از آغاز مشروطه تا کنون
نویسنده : نورا، محبوبه ؛ خزاعی فرید، علی ؛
(36 صفحه - از 49 تا 84 )
کلیدواژه ها: ﻫﻨﺠﺎرﻫــﺎی زﺑــﺎﻧﯽ ﻣﺘﺮﺟﻤــﺎن ادﺑــﯽ ﺗــﺎرﯾﺦﻧﮕـﺎری ﺗﺮﺟﻤــﻪ ﻣﻄﺎﻟﻌــﺎت ﭘﯿﮑﺮهای
-
به سوی تعریفی تازه از بدن: تحلیل مسئله بدن از فلسفه و جامعه شناسی تا ادبیات
نویسنده : عظیمی، صبا ؛ احمدزاده هروی، شیده ؛
(34 صفحه - از 85 تا 118 )
کلیدواژه ها: ادﺑﯿﺎت ﺟﺎﻣﻌﻪﺷﻨﺎﺳﯽ ﺑﺪن زﯾﺴﺘﻪ ﺧﻮد ﺗﻨﺎﻧﻪ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﺑﺪن
-
طراحی، روایابی و اعتبارسنجی شاخص سنجش هوش روایی در نوشتار
نویسنده : ضیایی، سیما ؛ قنسولی، بهزاد ؛ قبانچی، ضرغام ؛ شهریاری، حسام الدین ؛
(19 صفحه - از 119 تا 137 )
کلیدواژه ها: ﻫــﻮش رواﯾــﯽ در ﻧﻮﺷــﺘﺎر ﺷــﺎﺧﺺ ﺳــﻨﺠﺶ ﻫــﻮش رواﯾــﯽ در ﻧﻮﺷــﺘﺎر نوشتار زبان دوم
-
تاثیر آموزش راهبردمحور بر خودکارآمدی و اضطراب مهارت نگارش در بین زبان آموزان ایرانی
نویسنده : فتحی، جلیل ؛ درخشان، علی ؛
(23 صفحه - از 139 تا 161 )
کلیدواژه ها: ﺧﻮدﮐﺎرآﻣــﺪی در ﻧﮕــﺎرش اﺿــﻄﺮاب ﻧﮕــﺎرش آﻣــﻮزش راﻫﺒﺮدﻣﺤــﻮر اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺑﻪﻋﻨﻮان زﺑﺎن دوم