بهار 1398 - شماره 24 رتبه ج (وزارت علوم)
-
نقد و ارزیابی جایگاه ابعاد و مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
نویسنده : جعفری هرندی، رضا ؛ وفائی، رضا ؛ علی پور، میکائیل ؛
(24 صفحه - از 7 تا 30 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ابعاد و مولفه ها آنتروپی شانون.
-
اولویت رویکرد تشویق در تعلیم و تربیت بر اساس تقدیم و تأخیرهای لفظی قرآن و ارائه روشهای قرانی برای تحقق آن در آموزش و پرورش رسمی و عمومی کشور
نویسنده : دل افکار، علیرضا ؛ جوادی، نصیرالدین ؛ فقهیزاده، عبدالهادی ؛ امینناجی، محمدهادی ؛
(34 صفحه - از 31 تا 64 )
کلیدواژه ها: تعلیم و تربیت تشویق تقدیم و تاخیر روشهای تشویق قرآن کریم.
-
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی پرسشنامه عوامل آموزشی مؤثر بر تربیت دینی دانشآموزان
نویسنده : طهماسب زاده شیخلار، داود ؛ عظیم پور، احسان ؛
(22 صفحه - از 65 تا 86 )
کلیدواژه ها: تربیت دینی ساختار عاملی عوامل آموزشی همسانی درونی.
-
رفتار فرانقشی در سازمانهای آموزشی، تحلیل تطبیقی مولفه ها با تاکید بر آموزه های تربیتی اسلام
نویسنده : عزتی، میترا ؛ دیالمه، نیکو ؛ افضلی قادی، منا ؛
(30 صفحه - از 87 تا 116 )
کلیدواژه ها: دانش مدیریت رفتار شهروندی سازمانی سازمان آموزشی رفتار فرانقشی آموزههای اسلام.
-
شناسایی مولفههای سرمایههای روانشناختی دانشجویان از دیدگاه اسلام
نویسنده : قاسمی زاد، علیرضا ؛ بهنامی فر، فرزانه ؛
(28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها: قرآن کریم اسلام سرمایه روانشناختی نهج البلاغه.
-
اثربخشی بسته آموزشی، پرورش مهارتهای زندگی مبتنی بر مبانی اسلامی با روش فعال بر هوش اخلاقی دانش آموزان دختر
نویسنده : مشفقی، مریم ؛ لطیفی، زهره ؛
(18 صفحه - از 145 تا 162 )
کلیدواژه ها: مهارتهای زندگی اسلامی آموزش فعال نوین هوش اخلاقی