بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیعزاده، علی ؛
(14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتیعوامل اداراکی
-
نویسنده : عباسپور، باقر ؛ نجفیزاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
(17 صفحه - از 15 تا 31 )
کلیدواژه ها:سفررضایت مشتریکیفیت وبسایتالکترونیکیوفاداری الکترونیکی مشتریهیجان مشتری
-
نویسنده : مشکلگشا، الهام ؛ نظری، رسول ؛ فردیپور، رضا ؛
(13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاثربخشیارتباطاتدانش ضمنیاجتماعی سازی
-
نویسنده : خادمی، مهدی ؛ امیرخانی، فرشته ؛ فتحی، هانیه ؛
(17 صفحه - از 47 تا 63 )
کلیدواژه ها:دلبستگی به مکانمدل ارزیابی دارایی برندارزش ویژه برند مکانرضایت از مکان
-
نویسنده : دشتی، جهانگیر ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
(21 صفحه - از 65 تا 85 )
کلیدواژه ها:پویایی رقابترویکرد رابطهایبازاریابی رسانههای اجتماعیرفتار مشتریان آنلاین
-
نویسنده : رستم پور، یوسف ؛ برقیمقدم، جعفر ؛ شرفی، حسین ؛
(10 صفحه - از 87 تا 96 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفع تعارضکالاهای ورزشیتعهد رابطهمند
-
نویسنده : غضنفری، مهدی ؛ بدیعی، اقدس ؛ مصلحی، فاطمه ؛
(17 صفحه - از 97 تا 113 )
کلیدواژه ها:بانکداریدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریدرخت تصمیمبازاریابی تلفنی
-
نویسنده : قمری پور، مریم ؛ امیرحسینی، زهرا ؛
(18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری برندبرند (اپلسامسونگ و هوآوی)جوانان خرمآبادهویت برند مصرفکننده