زمستان 1397، سال سیزدهم - شماره 41 رتبه C (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : فیضی، زهرا ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:قصد خریدرسانههای اجتماعیارتباط با مشترینفوذ اجتماعی هنجارینفوذ اجتماعی اطلاعاتی
-
نویسنده : نجفی زاده، نادره السادات ؛ تابزر، افسانه ؛
(12 صفحه - از 21 تا 32 )
کلیدواژه ها:وفاداری رفتاریقدردانی مشتریسرمایهگذاری بر روی بازاریابی رابطهمندخیرخواهی ادراک شده توسط مشتری
-
نویسنده : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ نادری نسب، مهدی ؛ راه چمنی، احمد ؛
(15 صفحه - از 33 تا 47 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندتداعی کنندهباشگاه
-
نویسنده : بنی اسدی، ندا ؛ ثمری، داود ؛ فرج الله حسینی، جمال ؛ امیدی نجف آبادی، مریم ؛
(12 صفحه - از 49 تا 60 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیقیمتگذاریبستهبندیصنایع تبدیلی و تکمیلیبرندسازی
-
نویسنده : دینی، بهروز ؛ فخاریان، میثم ؛ معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛ گلکاران مقدم، سمیرا ؛
(18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:سودمندی ادراک شدهشرکت هواپیماییقصد خرید اینترنتی بلیطریسک ادراک شده سهولت استفاده ادراک شده
-
نویسنده : بهرامی، مژگان ؛ خانی، ناصر ؛ مرادی موگویی، محمدرضا ؛
(13 صفحه - از 79 تا 91 )
کلیدواژه ها:پذیرش همراه بانکتئوری تلاشنگرش نسبت به موفقیتنگرش نسبت به شکستنگرش نسبت به یادگیری