Spring 2019, Volume 38 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛ نویسنده : Motamedi، Mohammad ؛
(36 صفحه - از 1 تا 36 )
کلیدواژه ها:speech actDisagreementInterlanguage pragmatic assessmentILP rating criteriaNon-native English speaking raters
-
نویسنده : Bakhshi، Hossein ؛ Yousofi، Nouroddin ؛ نویسنده مسئول : Weisi، Hiwa ؛
(42 صفحه - از 37 تا 78 )
کلیدواژه ها:qualitative researchPh.D. Students’ PerspectivesFaculty Members’ PerspectivesQualitative Research ChallengesIranian ELT Context
-
نویسنده : Barahuyee، Ghaffar ؛ Moloodi، Amirsaeid ؛ نویسنده مسئول : Khaghaninejad، Mohammad Saber ؛
(40 صفحه - از 79 تا 118 )
کلیدواژه ها:AgeEFL learnersproficiency levelComprehensionGarden-path sentences and their structures
-
نویسنده مسئول : Hashemian، Mahmood ؛ نویسنده : Farhang-Ju، Maryam ؛
(37 صفحه - از 119 تا 155 )
کلیدواژه ها:PolitenessrequestE-mail(Im)politeness(In)appropriateness
-
نویسنده مسئول : Rajaei Najafabadi، Maryam ؛ نویسنده : Bakhshizadeh، Yousef ؛ Mirzaei، Azizullah ؛
(34 صفحه - از 157 تا 190 )
کلیدواژه ها:Oral proficiencyFormulaic SequencesAnimation-based instructiontext-based readings
-
نویسنده مسئول : Shah Ahmadi، Mohammad Reza ؛ نویسنده : Ketabi، Saeed ؛
(33 صفحه - از 191 تا 223 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersLanguage Assessment LiteracyAssessment literacy