زمستان 1397 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
رتبهبندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران
نویسنده مسئول : آذر، عادل ؛ نویسنده : ذبیحی جامخانه، محسن ؛ خان احمدلو، رضا ؛
(34 صفحه - از 7 تا 40 )
کلیدواژه ها: ISM برند ملی برندسازی ملت برند ملت صنایع ملی
-
طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه دادهبنیاد
نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛ نویسنده : برادران سرخابی، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
(44 صفحه - از 41 تا 84 )
کلیدواژه ها: نظریه دادهبنیاد رسانههای اجتماعی مشغولیت مشتری با برند رسانههای سنتی نرمافزار مکس کیودا
-
شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ ساکی پور، آذین ؛ جلالی، سید مهدی ؛
(22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها: حمایت سازمانی برند سازی بازآفرینی علامت تجاری مدیریت علامت تجاری توسعه علامت تجاری
-
تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ
نویسنده مسئول : اسماعیلپور، مجید ؛ نویسنده : ایزدی، حمید ؛ افراخته، سلیمه ؛ زاهدی، فاطمه ؛
(34 صفحه - از 107 تا 140 )
کلیدواژه ها: تناسب محبوبیت آشنایی تخصص جذابیت شباهت تاییدکننده مشهور صداقت (اعتماد) تصویر نام تجاری
-
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرفکنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو)
نویسنده مسئول : حاجی پور، بهمن ؛ نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛
(42 صفحه - از 141 تا 182 )
کلیدواژه ها: ادراک نگرش محصول تقلبی محصول اصلی تداوم خرید محصول تقلبی
-
الگوهای ذهنی خریداران لوازم آشپزخانه خارجی با استفاده از روش کیو
نویسنده مسئول : خراسانی طرقی، حامد ؛ نویسنده : کشاورزی، نیلوفر ؛
(34 صفحه - از 183 تا 216 )
کلیدواژه ها: الگوهای ذهنی قصد خرید روش کیو (Q) برندهای خارجی