نیمهی دوم 1398، سال یازدهم - شماره 22
وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات
نویسنده : محمدحسینی، نسرین؛ دلخواه، جلیل؛ نویسنده مسئول : منصوری مؤید، فرشته؛
(22 صفحه - از 13 تا 34 )
تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
نویسنده : یوسف بروجردی، راضیه؛ سیادت، سید علی؛ خلیقی پور، سید عباس؛ نویسنده مسئول : عزیزی شمامی، مصطفی؛
(21 صفحه - از 35 تا 55 )
ارائه چارچوب ادراکهای مصرفکننده از تخفیف و مدیریت ادراکهای خلق ارزش و تخریب ارزش
نویسنده : رستمی، فاطمه؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن؛
(29 صفحه - از 57 تا 85 )
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری
نویسنده : رحمانی، سوما؛ ولی پور خطیر، محمد؛ مجیدپور، مهدی؛ نویسنده مسئول : علیزاده ثانی، محسن؛
(28 صفحه - از 87 تا 114 )
ارزیابی تامینکنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روشهای دمپستر شافر و تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره
نویسنده مسئول : فلاح لاجیمی، حمیدرضا؛ نویسنده : جعفری سرونی، زهرا؛
(36 صفحه - از 115 تا 150 )