Summer and Autumn 2017,Volume 1 - Number 2
-
نویسنده مسئول : Zarei، Abbas Ali ؛ نویسنده : Gilanian، Mahboubeh ؛
(22 صفحه - از 9 تا 30 )
کلیدواژه ها:language learning strategies (LLS)Meta-cognitive self-regulated learningMotivational self-regulated learning
-
نویسنده : Atai، Mahmoud Reza ؛ Babaii، Esmat ؛ نویسنده مسئول : Lotfi Gaskaree، Behruz ؛
(26 صفحه - از 31 تا 56 )
کلیدواژه ها:EAPTeacher CognitionEGPcontent teachersIn-service EAP teachersQuality of cognitionEAP/ EGP
-
نویسنده : Hashemi، Mahsa ؛
(16 صفحه - از 57 تا 72 )
کلیدواژه ها:Chaos TheoryParanoiaThomas PynchonThe Crying of Lot 49Open Systems
-
نویسنده مسئول : Fani، Mohadeseh ؛ نویسنده : Hashamdar، Mohammad ؛
(15 صفحه - از 73 تا 87 )
کلیدواژه ها:Input enhancementcohesive devicesL2 writingVisual and auditory input enhancement
-
نویسنده مسئول : Hoorvash، Mona ؛ نویسنده : Rezvanjoo، Selma ؛
(17 صفحه - از 89 تا 105 )
کلیدواژه ها:hegemonyGramsciClass Struggleorganic intellectualVictorian Adventure Romance
-
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Chehr Azad، Mohammad Hassan ؛ نویسنده مسئول : Zohrabi، Mohammad ؛
(23 صفحه - از 107 تا 129 )
کلیدواژه ها:Focus on FormTrade-Off Hypothesisspoken general accuracyspoken breakdown fluencycorrective feedback (CF)
-
نویسنده مسئول : Nafissi، Zohreh ؛ نویسنده : Ramezanee، Anahid ؛
(22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:fluencyL1Preschoolersdisfluencyrepetitions