پاییز 1398 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاههای سوخترسانی
نویسنده مسئول : عسکری فر، کاظم ؛ نویسنده : رونقی، محمدحسین ؛ ره نورد، ریحانه ؛
(41 صفحه - از 3 تا 43 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری برند سازی توزیع سوخت جایگاه سوخت شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی
-
تاثیر تجربه برند بر عشق و اعتماد به برند مشتری و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری
نویسنده : رحیمی چیتگر، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : مقدسی، علیرضا ؛
(32 صفحه - از 44 تا 75 )
کلیدواژه ها: تجربه برند اعتماد به برند عشق به برند هویت نام تجاری
-
فراتحلیل پیشرانها و پیامدهای برند کارفرما در ایران
نویسنده مسئول : پناهی، بلال ؛
(31 صفحه - از 76 تا 106 )
کلیدواژه ها: فرا تحلیل برند کارفرما پیامدهای برند کارفرما پیشرانهای برند کارفرما
-
شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازههای ارتباطی در صنعت خردهفروشی زنجیره ای
نویسنده مسئول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ نویسنده : قورچی بیگی، اسحاق ؛
(23 صفحه - از 107 تا 129 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند سهم خرید سازههای ارتباطی صنعت خردهفروشی زنجیرهای.
-
بررسی تاثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تامین اجتماعی استان همدان
نویسنده : اصغری صارم، علی ؛ سعیدی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : خدادادی، معصومه ؛
(46 صفحه - از 130 تا 175 )
کلیدواژه ها: همدان سازمان تامین اجتماعی برند کارفرما افتخار سازمانی فرهنگ برند
-
تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی
نویسنده مسئول : وقفی، سید حسام ؛ نویسنده : کامران راد، صدیقه ؛ سروی، امید ؛ فیاض، علی ؛
(42 صفحه - از 176 تا 217 )
کلیدواژه ها: ارزش برند الگوریتم هوش مصنوعی معیارهای نظارتی ویژگیهای مدیریت معیارهای نظارتی ویژگیهای کمیته حسابرسی