September 2019, Volume 22 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Esfandiari، Shohreh ؛ نویسنده مسئول : Tavassoli، Kobra ؛
(35 صفحه - از 1 تا 35 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionYoung LearnersSelf assessmentPeer assessmentProductive tasksSelective tasks
-
نویسنده مسئول : Fotovatnia، Zahra ؛ نویسنده : A. Jones، Jeffery ؛ E. Scheerer، Nichole ؛
(35 صفحه - از 36 تا 70 )
کلیدواژه ها:PrimingLexical Decision TaskPersian English datasetCross language studiesBilingual word recognitionCognates and noncognates
-
نویسنده مسئول : Nafissi، Zohreh ؛ نویسنده : Karimi، Farnoosh ؛ Sotoudehnama، Elaheh ؛
(39 صفحه - از 71 تا 109 )
کلیدواژه ها:project based learningCulturally oriented textsL1 Culture
-
نویسنده : Ostovar Namaghi، Seyyed Ali ؛ نویسنده مسئول : Nakhaee، Shiva ؛
(35 صفحه - از 110 تا 144 )
کلیدواژه ها:Meta analysisSkillscomponentseffect sizepublication biasCLIL
-
نویسنده مسئول : Tavassoli، Kobra ؛ نویسنده : Souzandehfar، Marzieh ؛ Soozandehfar، Seyyed Mohammad Ali ؛
(40 صفحه - از 145 تا 184 )
کلیدواژه ها:Neoliberalism‘Representational Repertoires’‘Cultural Circuit’
-
نویسنده : Tahan Shizari، Parisa ؛ Pourdana، Natasha ؛ Tavassoli، Kobra ؛ نویسنده مسئول : Ghaemi، Farid ؛
(58 صفحه - از 185 تا 242 )
کلیدواژه ها:PerceptionattitudequestionnaireModular InstructionQuality of Classroom LifeExploratory Practice