Autumn 2018, Volume 10 - Issue 2
The Effects of Bilingualism on Basic Color Terms in Persian
نویسنده مسئول : Alizadeh Sahraie، Mojtaba؛ نویسنده : Rasekh Mahand، Mohammad؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
Teacher’s Reflection and Its Components as Predictors of EFL Teacher’s Sense of Classroom Management
نویسنده مسئول : Estaji,، Masoomeh؛ نویسنده : Vafaeimehr، Roya؛
(32 صفحه - از 27 تا 58 )
Comparative Study of Degree of Bilingualism in Lexical Retrieval and Language Learning Strategies
نویسنده مسئول : Zandieh، Zeinab؛ نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr؛ Khoshsima، Hooshang؛ Soleimani، Hassan؛
(24 صفحه - از 59 تا 82 )
Nominalization in Academic Writing: A Cross-disciplinary Investigation of Physics and Applied Linguistics Empirical Research Articles
نویسنده : Heidari Kaidan، Zhila؛ Don، Alexanne؛ نویسنده مسئول : Jalilifar، Alireza؛
(36 صفحه - از 83 تا 118 )
The Role of Corrective Feedback and Learning Styles on EFL Students’ Acquisition of Grammatical Structures
نویسنده : Khatib، Mohammad؛ Vaezi، Muhammad Nasser؛ نویسنده مسئول : Najjarbaghseyah، Rasool؛
(30 صفحه - از 119 تا 148 )
Lexical Bundles in English Abstracts of Research Articles Written by Iranian Scholars: Examples from Humanities
نویسنده : Rahimi Azad، Hossein؛ نویسنده مسئول : Modarres Khiabani، Shahram؛
(26 صفحه - از 149 تا 174 )
The Contribution of Lexical, Grammatical, and Propositional Knowledge Preparation to L2 Listening Comprehension
نویسنده : Shabani، Mohammad Bagher؛ Arjmand، Farzaneh؛ نویسنده مسئول : Malmir، Ali؛
(34 صفحه - از 175 تا 208 )
Gender-Based Investigation of the Syntactic Development of Iranian EFL Learners: A Focus on Processabilty Theory
نویسنده مسئول : Vahdat، Sedigheh؛ نویسنده : Shooshtari Gooniband، Zohreh؛ Anahita، Bordbar؛
(36 صفحه - از 209 تا 244 )