زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : رضایی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:شخصیتبازاریابی رابطهمندکیفیت رابطه
-
نویسنده : رشادت جو، حمیده ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم پور، امیر ؛
(15 صفحه - از 23 تا 37 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادرفتار مصرفکنندهوفاداریبازاریابی کارآفرینانهاﺳﺘﺎرت آپ
-
نویسنده : محمدی، زهرا ؛ طوطیان، صدیقه ؛ نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛
(15 صفحه - از 39 تا 53 )
کلیدواژه ها:تعهد به برندجذابیت برندمحرکهای جذابیت برندهویتپذیری مصرفکننده از برندتبلیغات مثبت شفاهی
-
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : بدری، احسان ؛ فرازنده، هانیه ؛
(18 صفحه - از 55 تا 72 )
کلیدواژه ها:پویایی بازارعملکرد شرکتشدت رقابتقابلیت نوآوریقابلیت حسگری بازارسیستم مدیریت برند
-
نویسنده مسئول : حبیبی، علی ؛ نویسنده : زیاری، آرزو ؛
(11 صفحه - از 73 تا 83 )
کلیدواژه ها:سرمایه فکریمدیریت استعدادرقابت در بازار محصول
-
نویسنده مسئول : تاری، غفار ؛ نویسنده : عبدلی، مریم ؛
(20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتیبازارگرایی صادراتقابلیتهای پویای مدیریت دانشجهتگیری راهبردی
-
نویسنده : حسنی، سعید ؛ رضایی نژاد، ایرج ؛ نویسنده مسئول : روحانی، کارن ؛
(15 صفحه - از 105 تا 119 )
کلیدواژه ها:بارنامهبارنامه دریاییفرآیند تجزیه و تحلیل سلسله مراتبیقواعد بینالمللی