تابستان 1399 - شماره 32
-
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺗﻮاﻧﺎﺋﯽﻫﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﺮ رﺷﺪ ﺑﺎزار ﺑﯿﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺟﻬﺖﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردی: ﺷﺮﮐﺖ ﺳﺎزه ﮔﺴﺘﺮ ﺳﺎﯾﭙﺎ)
نویسنده : شجاعی، شیوا ؛
(25 صفحه - از 245 تا 269 )
کلیدواژه ها: ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اینترنتی ﻣﯿﺰان اﻣﮑﺎن دﺳﺘﺮﺳﯽ اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺟﻬﺖ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎی ﺷﺒﮑﻪ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ رﺷﺪ ﺑﺎزارﻫﺎی ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ
-
ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻧﻘﺶ ﻫﻮش ﻫﯿﺠﺎﻧﯽ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻓﺮوﺷﻨﺪﮔﺎن ﺑﯿﻤﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ رﻓﺘﺎر ﻓﺮوش اﻧﻄﺒﺎﻗﯽ و رﻓﺘﺎر ﻓﺮوش ﻣﺸﺘﺮی ﻣﺤﻮر (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردی: ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﻫﺎی ﻓﺮوش ﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮان)
نویسنده : محمدی آهنی، منیژه ؛
(29 صفحه - از 270 تا 298 )
کلیدواژه ها: ﻫﻮش ﻫﯿﺠﺎﻧﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻓﺮوﺷﻨﺪﮔﺎن رﻓﺘﺎر ﻓﺮوش اﻧﻄﺒﺎﻗﯽ رﻓﺘﺎر ﻓﺮوش ﻣﺸﺘﺮی ﻣﺤﻮر
-
ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺘﻌﺪاد ﺑﺎ ﺟﺎﻧﺸﯿﻦﭘﺮوری ﻧﯿﺮوی اﻧﺴﺎﻧﯽ در داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ ﮐﺮﻣﺎن
نویسنده : ملائی حاجبی، ندا ؛ قوام، عباس ؛
(15 صفحه - از 299 تا 313 )
کلیدواژه ها: آﻣﻮزش ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺘﻌﺪاد ﺟﺎﻧﺸﯿﻦ ﭘﺮوری اﻧﺘﺨﺎب ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺣﻔﻆ و ﻧﮕﻬﺪاﺷﺖ ﮐﺎرﮐﻨﺎن
-
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻓﻀﺎی اﺧﻼﻗﯽ ﺑﺮ روی اﺷﺘﯿﺎق ﺷﻐﻠﯽ (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ اﺳﺎﺗﯿﺪ داﻧﺸﮕﺎه آزاد واﺣﺪ ﻋﻠﻮم و ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺗﻬﺮان)
نویسنده : شهنیانی، احمدرضا ؛ مصلحی، اصفه ؛
(13 صفحه - از 232 تا 244 )
کلیدواژه ها: داﻧﺸﮕﺎه ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ اﺷﺘﯿﺎق ﺷﻐﻠﯽ ﻓﻀﺎی اﺧﻼﻗﯽ ﺟﺬﺑﻪ ﮐﺎر اﺳﺎﺗﯿﺪ
-
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ راﺑﻄﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ و ﻧﻮآوری ﺑﺎ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ در آﻣﻮزش و ﭘﺮورش اﺳﺘﺎن ﺳﻤﻨﺎن
نویسنده : جباری، فرزانه ؛ پاشا، رضا ؛
(32 صفحه - از 200 تا 231 )
کلیدواژه ها: ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻧﻮآوری ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ
-
اراﺋﻪ ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ ﺳﺮیﻫﺎی زﻣﺎﻧﯽ اﻗﺘﺼﺎدی و ﺗﺄﺛﯿﺮ آن ﺑﺮ ﺑﺎزار ﺳﻬﺎم ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان
نویسنده : جلالی مجیدی، محسن ؛ اللهیاری، اصغر ؛ علی زاده، مهدی ؛
(19 صفحه - از 181 تا 199 )
کلیدواژه ها: تورم ﻧﻘﺪﯾﻨﮕﯽ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاری ﺷﺎﺧﺺ ﮐﻞ ﺳﺮی زﻣﺎﻧﯽ
-
تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز و شیوههای مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار
نویسنده : تاجیانی، مهسا ؛
(15 صفحه - از 166 تا 180 )
کلیدواژه ها: ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻧﺠﯿﺮه ﺗﺄﻣﯿﻦ ﺳﺒﺰ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ ﺳﺒﺰ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﭘﺎﯾﺪار ﺷﺮﮐﺖ ﺳﺎﯾﭙﺎ
-
بررسی نقش مدیران منابع انسانی در تمایل به کار با توانمندسازی کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس
نویسنده : شاسینی، وحید ؛ غلامی، عبدالخالق ؛
(24 صفحه - از 142 تا 165 )
کلیدواژه ها: توانمندسازی ﻧﻘﺶ ﻣﺪﯾﺮان ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ اداره ﮐﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼﻣﯽ اﺳﺘﺎن ﻓﺎرس
-
بررسی تاثیر شخصیت برنذ، خود سازگاری و سازگاری عملکردی بر وفاداری به برند هتل
نویسنده : گلمشکی، مریم ؛
(11 صفحه - از 131 تا 141 )
کلیدواژه ها: وفاداری به برند ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﺧﻮد ﺳﺎزﮔﺎری ﺳﺎزﮔﺎری ﻋﻤﻠﮑﺮدی
-
بررسی تاثیر ویژگیهای برند شخصی ستارههای ورزشی بر عشق به برند در بین مشتریان محصولات ورزشی برند جهانی
نویسنده : حیدری، فاضل ؛
(12 صفحه - از 119 تا 130 )
-
ضرورت راهبرد تکنولوژی و نوآوری مدل کسب و کار در راستای توسعه بنگاه
نویسنده : محمدی، نادر ؛ ریاحی، شهزاد ؛
(15 صفحه - از 104 تا 118 )
کلیدواژه ها: نوآوری باز راهبردهای نوآوری ﻣﺪل ﮐﺴﺐ وﮐﺎر ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی
-
تاثیر استراتژی یادگیری الکترونیک بر بهبود عملکرد سازمانی کارکنان تامین اجتماعی استان اردبیل
نویسنده : بشیرپور، سعید ؛
(7 صفحه - از 97 تا 103 )
کلیدواژه ها: ﯾﺎدﮔﯿﺮی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺗﺎﻣﯿﻦ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ
-
بررسی نقش یادگیری سازمانی در چابکی استراتژیک بنگاههای تولیدی شهرک صنعتی مشهد
نویسنده : دهنوی، محمدحسن ؛ الهیاری، میثم ؛
(11 صفحه - از 86 تا 96 )
کلیدواژه ها: ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﭼﺎﺑﮑﯽ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺷﻬﺮک ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻣﺸﻬﺪ.
-
اندازهگیری ذهنیت مشتریان نسبت به ابعاد کیفیتی بانک صادارات بر اساس شاخص مروجین خالص
نویسنده : حیدری، فاضل ؛
(7 صفحه - از 79 تا 85 )
کلیدواژه ها: ﻣﺪل ﺳﺮﮐﻮال ﺷﺎﺧﺺ ﻣﺮوﺟﯿﻦ ﺧﺎﻟﺺ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﻧﮏ ﺻﺎدرات.
-
بررسی ارزش ویژهی برند در شعب منتخب بانک ملی
نویسنده : ترابی کمال، محسن ؛
(22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها: وفاداری برند ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﯽ
-
مدیریت و مشارکت شهروندی بر مدیریت فضای سایبری
نویسنده : علیخانی، مدینه ؛ کیانی، راضیه ؛ احمدی، نسیم ؛
(11 صفحه - از 29 تا 39 )
کلیدواژه ها: ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻓﻀﺎی ﺳﺎﯾﺒﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ﻣﺠﺎزی
-
مدیریت فرایندها و وظایف کسب وکار با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکهای فازی(FANP) در شرکت پالایش گاز ایلام
نویسنده : حمیدی، نرگس ؛
(13 صفحه - از 16 تا 28 )
-
ارتقاء توانمندی شغلی دانش آموختگان کشاورزی با تاکید بر کارآفرینی دانشگاهی
نویسنده مسئول : خسروی پور، بهمن ؛ نویسنده : عامری، مریم ؛ کورهپز، حسنعلی ؛
(15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها: اشتغال داﻧﺸﮕﺎه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻦ باری داﻧﺶ آﻣﻮﺧﺘﮕﺎن ﮐﺸﺎورزی