Autumn 2020, Volume 39 - Number 3.2 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Gholami، Mina ؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:speakingImpulsivereflectiveCooperative offline planningIndividual offline planning
-
نویسنده : Moradi Khazaee، Zeinab ؛ Amerian، Majid ؛ Fathi، Jalil ؛ نویسنده مسئول : Dowlatabadi، Hamid Reza ؛
(31 صفحه - از 35 تا 65 )
کلیدواژه ها:EFL contextWriting Performanceflipped classroomWriting Motivation
-
نویسنده مسئول : Mostafaei Alaei، Mahnaz ؛ نویسنده : Hosseinnezhad، Hedieh ؛
(43 صفحه - از 67 تا 109 )
کلیدواژه ها:EFL studentsPeer SupportSocial Supportive FunctionsInstrument ValidationConfirmatory and Exploratory Factor Analysis
-
نویسنده مسئول : Razavipour، Kioumars ؛ نویسنده : Safari Ardakani، Sara ؛ Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛
(32 صفحه - از 111 تا 142 )
کلیدواژه ها:Factor analysisValidationEnglish LanguageGrammar learningSelf-regulated Capacity
-
نویسنده مسئول : Salimi، Esmaeel Ali ؛ نویسنده : Karimabadi، Maedeh ؛
(38 صفحه - از 143 تا 180 )
کلیدواژه ها:PerceptionEFL Learnerflipped classroomLearner engagementLearner-centeredness
-
نویسنده : Salavatizadeh، Masumeh ؛ نویسنده مسئول : Tahriri، Abdorreza ؛
(45 صفحه - از 181 تا 225 )
کلیدواژه ها:EFLTeacher FeedbackComputer-generated feedbackOnline Automated Feedback (OAF)Essay Writing Ability