زمستان 1399 - شماره 121
-
تحلیل پدیدارشناختی صفحه های تاریخی فارسی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام با رویکرد سواد رسانه ای
نویسنده : همراز، ویدا ؛
(20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها: پدیدار شناسی هویت تاریخی شبکة اجتماعی سواد تاریخی اینستاگرام
-
رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکۀ اجتماعی اینستاگرام با شیوه های خوداظهاری کاربران
نویسنده مسئول : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ نویسنده : میزبانی، زهرا ؛
(22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی خود اظهاری اینستاگرام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
-
ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوۀ ارائۀ پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی (داده بنیاد)
نویسنده : خانزاده، ارسلان ؛ دیندار فرکوش، فیروز ؛ نویسنده مسئول : علی شیری، بهرام ؛
(24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها: تبلیغات دیجیتالی شدن محتوای پیام همگرایی رسانه ها
-
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژۀ برند با نقش میانجیگری درک مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت های تامین قطعات خودرو استان کرمانشاه)
نویسنده : اعظمی، محسن ؛ نویسنده مسئول : آینه، معصومه ؛
(18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها: بازاریابی ارزش ویژه برند رسانههای اجتماعی بازاریابی رسانه های اجتماعی درک مصرف کننده
-
تفاوتهای استعاری ویروس کرونا در عناوین روزنامههای اعتماد و ایران
نویسنده مسئول : جاوید، سیده سحر ؛ نویسنده : رحیمیان، جلال ؛
(12 صفحه - از 89 تا 100 )
کلیدواژه ها: مفهومسازی ویروس کرونا عناوین روزنامه استعارۀ فرهنگی-شناختی تفاوت سبکی
-
اعادۀ حیثیت رسانه ای (بررسی انتقادی انتشار حکم برائت)
نویسنده مسئول : حیدری، علی مراد ؛ نویسنده : جعفری، علی ؛
(20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها: اعادة حیثیت روزنامة کثیرالانتشار رسانه های عمومی انتشار حکم
-
بررسی تأثیرهای شبکه های اجتماعی برخط برکاربران با نگاهی به نقاط ضعف و قوت آن (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه پیامنور تهران)
نویسنده مسئول : عبدالهی خلج، محسن ؛ نویسنده : کبودی، امین ؛
(18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها: دانشجویان شبکههای اجتماعی نقاط ضعف و قوت کاربران