پاییز و زمستان 1397، سال هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
کاربست تحلیل عاملی تأییدی و رویکرد AHP در ارائه الگوی مدرسه اثربخش
نویسنده مسئول : ملکی آوارسین، صادق ؛ نویسنده : سودی، حورا ؛
(48 صفحه - از 13 تا 60 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی تحلیل عاملی تاییدی مدارس اثربخش معلم اثربخش رویکرد AHP مؤلفههای زیرمؤلفه معلم
-
پیشبینی چابکی سازمانی از طریق انگیزش شغلی و خودکارآمدی عمومی (مطالعه موردی کارکنان اداره آموزش و پرورش)
نویسنده : رضائی، سجاد ؛ احسانی، علی ؛ نویسنده مسئول : قربان پور لفمجانی، امیر ؛
(28 صفحه - از 61 تا 88 )
کلیدواژه ها: آموزش و پرورش خودکارآمدی کارکنان انگیزه شغلی چابکی سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش انگیزش شغلی
-
طراحی و پیادهسازی برنامه ارزیابی نتایج دورههای آموزشی با منطق ROE (مطالعه موردی: شرکت برق منطقهای تهران)
نویسنده مسئول : شمس مورکانی، غلامرضا ؛ نویسنده : میراحمدی، خالد ؛ عباسی کسانی، حامد ؛ دشتی، امیرسعید ؛ محسنی، پریسا ؛
(23 صفحه - از 89 تا 111 )
کلیدواژه ها: ارزیابی اثربخشی مدل کرک پاتریک بازگشت انتظارات (ROE). آموزش شرکت برق منطقهای تهران کارکنان ارزیابی ارزشیابی شاخص
-
کاهش ناهنجاریهای یادگیری دانشآموزان ناشی از همنهشتی مراحل نظارت بالینی با مراحل الگوی مدیریت آموزش فیزیک (مورد مطالعه: مبحث انرژیها در دوره دوم مقطع متوسطه)
نویسنده مسئول : بهرنگی، محمدرضا ؛ نویسنده : نوه ابراهیم، عبدالرحیم ؛ شیشهگر، افسانه ؛
(26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها: نظارت بالینی الگوی مدیریت آموزش فیزیک کاهش ناهنجاریهای یادگیری یادگیری دانشآموزان معلم
-
الگوی ساختاری تأثیر رهبری فکورانه در وجدان کاری با میانجیگری اعتماد سازمانی کارکنان
نویسنده مسئول : احمدیان، زکریا ؛ نویسنده : قلاوندی، حسن ؛
(28 صفحه - از 139 تا 166 )
کلیدواژه ها: کارکنان وجدان کاری اعتماد سازمانی رهبری فکورانه کارکنان دانشگاه ارومیه
-
تحلیل مداخلۀ خانوادهها و اجتماعات محلی در فرایندهای آموزشی و مدیریتی مدارس با استفاده از مدل نظری «همپوشانی حوزههای تأثیر»
نویسنده : شهری، آذر ؛ بلندهمتان، کیوان ؛ نویسنده مسئول : شیربگی، ناصر ؛
(44 صفحه - از 167 تا 210 )
کلیدواژه ها: مدرسه مداخله والدین مداخلۀ جامعه محلی مدل همپوشانی حوزههای تاثیر. والدین مداخله معلمان خانواده مدیران اجتماع محلی دانشآموزان
-
بررسی تأثیر رهبری تبادلی بر نوآوری سازمانی با میانجیگری تسهیم دانش و یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی)
نویسنده : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ عظیمی بهروز، رسول ؛ نویسنده مسئول : رجبی فرجاد، حاجیه ؛
(33 صفحه - از 211 تا 243 )
کلیدواژه ها: رهبری تبادلی تسهیم دانش نوآوری سازمانی یادگیری سازمانی کارکنان سازمانی دانش