Spring 2021, Volume 8 - Number 2 رتبه الف
-
نویسنده مسئول : Ahmadian، Mehrshad ؛ نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Birjandi، Parviz ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:reflective teachingTeacher Educationpostmethod pedagogyteacher diary
-
نویسنده : Daneshvar، Arezoo ؛ Sadighi، Firooz ؛ Yarmohammadi، Lotfollah ؛ Yamini، Mortaza ؛ نویسنده مسئول : Bagheri، Mohammad Sadegh ؛
(34 صفحه - از 25 تا 58 )
کلیدواژه ها:Dynamic AssessmentStatic AssessmentInterventionist modelInteractionist approachIELTS academic writing task 2
-
نویسنده : Ghoorchaei، Behrooz ؛ Ebrahimi، Alemeh ؛ نویسنده مسئول : Derakhshan، Ali ؛
(32 صفحه - از 59 تا 90 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTextbook Evaluationteacher educatorsProspect 2
-
نویسنده : Gholamshahi، Azra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
(26 صفحه - از 91 تا 116 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersExploratory Factor Analysisimposed identity questionnaire
-
نویسنده : Hasanzadeh، Saba ؛ Parsaiyan، Seyyedeh Fahimeh ؛ نویسنده مسئول : Sotoudehnama، Elaheh ؛
(28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها:Home Culture AttachmentCulture؛ .English as a Foreign Language Language and Culture
-
نویسنده مسئول : Atai، Mahmood Reza ؛ نویسنده : Babaii، Esmat ؛ Fazlollahi، Elahe ؛
(26 صفحه - از 145 تا 170 )
کلیدواژه ها:Academic writingEnglish for Academic Purposes (EAP)PlagiarismAcademic LiteraciesAgricultural Sciences
-
نویسنده : Nazari، Abdolmajid ؛ Fazilat Far، Ali Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Jabbari، Ali Akbar ؛
(28 صفحه - از 171 تا 198 )
کلیدواژه ها:third language acquisitionCross-Linguistic InterfaceDynamic System of MultilingualismSyntactic Transfer
-
نویسنده : Safdari، Somayeh ؛ Kashkouli، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ghadiri، Momene ؛
(22 صفحه - از 199 تا 220 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTypes of scaffoldingClassroom discourse analysis