زمستان 1391 - شماره 11
-
نویسنده : میرسپاسی، ناصر ؛ معمارزاده، غلام رضا ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ نجف بیگی، رضا ؛ نویسنده مسئول : علی زاده، مهدی ؛
(6 صفحه - از 1 تا 6 )
کلیدواژه ها:تعالیسازمان دولتیمدل¬های تعالی سازمانی
-
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : عبقری، مریم ؛
(9 صفحه - از 7 تا 15 )
کلیدواژه ها:مرکز خریدخرده فروشیرضایت¬مندی مشتریانعوامل جذابیت
-
نویسنده : عباسی، طیبه ؛ حسن پور، شهریار ؛ نویسنده مسئول : حسنعلی پور هریس، رحمن ؛
(7 صفحه - از 17 تا 23 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیتعهد سازمانی
-
نویسنده مسئول : طالقانی، محمد ؛ نویسنده : حمیدی، ناصر ؛ موسوی فر، سید علیرضا ؛
(8 صفحه - از 25 تا 32 )
کلیدواژه ها:PPMممیزی فرآیندممیزی محصولتحویل به موقعهزینه¬های کیفیتاثربخشی کلی تجهیزاترضایت¬سنجی مشتریانAHP و EFQMTOPSISتامین کنندگانمنطق رادار
-
نویسنده مسئول : داناصفهانی، زهره ؛ نویسنده : طاهرپور، حبیب اله ؛
(17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیاجراخط مشیفصل نهم قانون مدیریت خدمات کشوری
-
نویسنده : اکبری مقدم، بیت اله ؛ جعفری، فرزانه ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، مهدی ؛
(10 صفحه - از 51 تا 60 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکیانگیختگیتبلیغات اینترنتیخوشایندی
-
نویسنده مسئول : جواهری زاده، ناصر ؛ نویسنده : بامنی مقدم، محمد ؛ خسروی، مینا ؛
(11 صفحه - از 61 تا 71 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مندیانعطاف پذیری و خدمات پس از فروش بلیت
-
نویسنده : سلیمانی، محمد ؛ صادق فیضی، جعفر ؛ پاشازاده، یوسف ؛ برزگر قره باغ، جعفر ؛
(9 صفحه - از 73 تا 81 )
کلیدواژه ها:انگیزششخصیتآگاهیاعتمادکیفیت تسهیم دانش