پاییز 1393 - شماره 18
-
نویسنده : طلوعی اشلقی، عباس ؛ ناظمی، جمشید ؛ البرزی، محمود ؛ نویسنده مسئول : احتشام راثی، رضا ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:زنجیره تامین معکوسبرنامه ریزی تولیدکنترل موجودیبرنامه ریزی آرمانیالگوریتم ژنتیک
-
نویسنده : حیدر زاده، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : رئیس روحانی، فرشته ؛
(10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:عوامل جمعیت شناختیترجیح برندتمایل به خریدمصرف تجملیدرک از برند لوکستصویر ذهنی از کشور خاستگاه
-
نویسنده : زندحسامی، حسام ؛ نویسنده مسئول : پروینچی، شیما ؛
(8 صفحه - از 23 تا 30 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزرفتار خرید سبزتئوری رفتار برنامهریزی شدهقصد خرید سبزمصرفکننده سبز
-
نویسنده : موتمنی، علیرضا ؛ مرادی، هادی ؛ نویسنده مسئول : همتی، امین ؛
(10 صفحه - از 31 تا 40 )
کلیدواژه ها:نام تجاریایران خودروشهرت شرکتارزشهای مصرف
-
نویسنده : فیروزآبادی، علی خاتمی ؛ صالحی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : طاهری، فاطمه ؛
(8 صفحه - از 41 تا 48 )
کلیدواژه ها:تصمیم گیری خریدتصویر ذهنی شرکتبرنامه های وفاداری
-
نویسنده : مدیری، محمود ؛ رنگریز، حسن ؛ نویسنده مسئول : شکیبایی ثابت، معصومه ؛
(14 صفحه - از 49 تا 62 )
کلیدواژه ها:تصمیمگیری چند معیارهفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیکارکنان دانشیتسهیم دانشتاپسیس فازی
-
نویسنده مسئول : حضرتی، مرتضی ؛ نویسنده : معمارزاده تهران، غلامرضا ؛
(8 صفحه - از 63 تا 70 )
کلیدواژه ها:عناصر مدیریتیاخلاقیات-رهبری اخلاقیعناصر فردیمدل مفهومی
-
نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : سلیمی، سوده ؛
(10 صفحه - از 71 تا 80 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطه و ارزش کسب شده