Winter 2018, Volume 7 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Najarzadegan، Sahar ؛ Eslami Rasekh، Abbass ؛ نویسنده مسئول : Dabaghi، Azizollah ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse Analysis (CDA)EFL undergraduatescritical thinking (CT)van Dijk’s model
-
نویسنده : Behshad، Azam ؛ Davoudi، Mohammad ؛ Ghaniabadi، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Amirian، Seyyed Mohammad Reza ؛
(18 صفحه - از 17 تا 34 )
کلیدواژه ها:Writing Abilitycomputerized dynamic assessmentZone of Proximal DevelopmentL2 Willingness to Communicate
-
نویسنده مسئول : Hosseinpour، Nafiseh ؛ نویسنده : Heidari Darani، Laya ؛
(14 صفحه - از 35 تا 48 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersMotivationDemotivating Factors in Learning EFLEducational levelsfields of study
-
نویسنده : Teimourtash، Morteza ؛ نویسنده مسئول : Yazdanimoghaddam، Massood ؛
(23 صفحه - از 49 تا 71 )
کلیدواژه ها:Learner AutonomyInferential Reading ComprehensionCooperative Learning StrategiesSTADs
-
نویسنده مسئول : Saeedakhtar، Afsaneh ؛ نویسنده : Hamidizare، Saeedeh ؛ Abdi، Reza ؛
(24 صفحه - از 72 تا 95 )
کلیدواژه ها:EFL contextintrinsic motivationWillingness to Communicateextrinsic motivation
-
نویسنده : Sharififar، Masoud ؛ Zandrahimi، Mina ؛ Fathimoghaddam، Fatemeh ؛
(13 صفحه - از 115 تا 127 )
کلیدواژه ها:IdeologyadaptationPseudo-translationLocal AdaptationGlobal Adaptation
-
نویسنده : Haseli Songhori، Mehdi ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛
(16 صفحه - از 128 تا 143 )
کلیدواژه ها:Iranian English TeachersTeacher Stressteacher motivationSelf-Organizationlanguage teacher immunityLanguage Teacher Immunity, Teacher Motivation