December 2020, Volume 2 - Number 4 رتبه ج (وزارت علوم)
-
نویسنده : Mousavi Amjad، Alireza ؛ Faramarzi، Salar ؛ نویسنده مسئول : Ghazanfari، Ahmad ؛
(14 صفحه - از 225 تا 238 )
کلیدواژه ها:کارکردهای شناختیمداخله به هنگامخانواده محورFamily-centeredearly interventionCognitive functions
-
نویسنده : Sajjadi، S. Abdolmajid ؛ Ali Akbar، Khoshgoftar Moghadam ؛ نویسنده مسئول : Vaysi، Golamreza ؛
(10 صفحه - از 239 تا 248 )
کلیدواژه ها:دانشگاه فرهنگیانتعیین مولفه های میزان اثربخشیدوره کارشناسی آموزش ابتداییFarhangian Universityelementary educationEffectiveness ComponentsCurriculum of Undergraduate Course
-
نویسنده : Barzegar، Zohreh ؛ Shahnavaz، Ali ؛ نویسنده مسئول : Kiani، Qamar ؛
(9 صفحه - از 249 تا 257 )
کلیدواژه ها:دانشجویانباورهای انگیزشیگرایش به تفکر انتقادیتدریس تحول آفرین ادراک شدهcritical thinkingcollege studentsMotivational BeliefsPerceived Transformational Teaching
-
نویسنده : Mallahi، Omid ؛ نویسنده مسئول : Saadat، Mahboobeh ؛
(20 صفحه - از 258 تا 277 )
کلیدواژه ها:مداخلهانتقالبازخوردارزیابی تکوینیارزیابی پویا (ی گروهی)Formative assessmentgroup-dynamic assessmenttransferFeedbackMediation
-
نویسنده : Sazideh، Khalil ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
(16 صفحه - از 278 تا 293 )
کلیدواژه ها:آموزش زبان انگلیسیمهارت تدریسباورهای خود کارآمدیمعلمان زبان انگلیسیSelf-efficacy beliefsEFL TeacherscompetencyELT
-
نویسنده : Noeei، Shirin ؛ Kazemi، Soltan ali ؛ Sohrabi Shegefti، Nadereh ؛ نویسنده مسئول : Khayyer، Mohammad ؛
(7 صفحه - از 294 تا 300 )
کلیدواژه ها:جو مدرسهانگیزه پیشرفتدانش آموزان دوره دوم متوسطهachievement motivationhigh school studentsschool climate
-
نویسنده : Bagherinejad، Fahime ؛ Kazemi، Soltanali ؛ Samani، Siamak ؛ نویسنده مسئول : Khayyer، Mohammad ؛
(8 صفحه - از 301 تا 308 )
کلیدواژه ها:چارچوب نظریعلوم تربیتیجهت گیری مذهبیابعاد درونی و بیرونی جهت گیری مذهبیmental healthReligious Orientationeducational studies
-
نویسنده : Etminan، Farnoosh Alsadat ؛ Samavi، Abdolvahab ؛ نویسنده مسئول : Haji Alizadeh، Kobra ؛
(7 صفحه - از 309 تا 315 )
کلیدواژه ها:رفتارهای پرخطر جنسیویژگی روانسنجی پرسشنامه خودکارآمدی هیجانیrisky sexual behaviorsEmotional self-efficacy questionnairereliabilityValidity
-
نویسنده : Hoseini، Mhammad Sadegh ؛ Baghooli، Hossein ؛ Barzegar، Majid ؛ نویسنده مسئول : Sohrabi، Nadereh ؛
(10 صفحه - از 316 تا 325 )
کلیدواژه ها:خلاقیتروش تدریسصاحب نظرانیادگیری خلاقexpertsteaching methodCreativity learningCreativity