Spring 2021, Volume 40 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Homayounzadeh، Zahra ؛ نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
(45 صفحه - از 1 تا 45 )
کلیدواژه ها:Assessment literacyConceptual DimensionPraxiological DimensionSocio-Emotional Dimension
-
نویسنده مسئول : Jalali، Hassan ؛ نویسنده : Ghadiri، Momeneh ؛ Zehtab، MIna ؛
(34 صفحه - از 47 تا 80 )
کلیدواژه ها:generalitystance markersEpistemic stanceQualified-generalization markers
-
نویسنده : Mohammadkhani، Amir Ali ؛ Atai، Mahmood Reza ؛ Soleimani، Hassan ؛ نویسنده مسئول : Jafarigohar، Manoochehr ؛
(38 صفحه - از 81 تا 118 )
کلیدواژه ها:Coursebook analysisGlobal coursebooksKnowledge process frameworkMultiliteracies approach
-
نویسنده : Razmi، Mohammad Hasan ؛ Zare، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Jabbari، Ali Akbar ؛
(41 صفحه - از 119 تا 159 )
کلیدواژه ها:perfectionismSelf-efficacyMetacognitive strategiesecond Language Listening ComprehensionPath Analysis Approach
-
نویسنده : Sayyadi، Ali ؛ Alavi، Sayyed Mohammad ؛ Karami، Hossein ؛
(32 صفحه - از 161 تا 192 )
کلیدواژه ها:Rating CriteriaEducational backgroundspeakingnative teachersClassroom Assessmentnon-native teachers
-
نویسنده : Zare، Mohsen ؛ Biria، Reza ؛ نویسنده مسئول : Barjesteh، Hamed ؛
(35 صفحه - از 193 تا 227 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionMediationcritical thinkingDynamic AssessmentZPDlearning potential score