April 2014 - Number 3
-
نویسنده مسئول : Hedayat Sokachaee، Elham ؛ نویسنده : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionquality of serviceServqual ModelMelli Bank
-
نویسنده مسئول : Hedayat Sokachaee، Elham ؛ نویسنده : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
(17 صفحه - از 17 تا 33 )
کلیدواژه ها:Internal MarketingJob SatisfactionOrganizational commitmentMelli Bank
-
نویسنده مسئول : Hossine Jalali، Mohamad ؛ نویسنده : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
(14 صفحه - از 34 تا 47 )
کلیدواژه ها:consumer attitudeGray marketingmanufacturers and retailers