تابستان 1396 - شماره 11 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : طهماسبی، اصغر ؛ نویسنده : روشنیان، سوران ؛
(21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید گردشگرانمقصد گردشگری خریدشهر بانهآمیخته بازاریابی خدماتگردشگرانعوامل آمیختۀ بازاریابی
-
نویسنده مسئول : محمّدی، مصطفی ؛
(17 صفحه - از 22 تا 38 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریدلبستگی به مکانتمایلات رفتاریشواهد فیزیکیوفاداری نگرشی و کنشیهتلدلبستگیوفاداریگردشگری
-
نویسنده مسئول : شیری، اردشیر ؛ نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ سلطانی بناوندی، اعظم ؛ آزادی، یونس ؛
(24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمتگراییمشتریهتلمشتریانخدماتکارکنان
-
نویسنده مسئول : رضوانی، محمدرضا ؛ نویسنده : خوشه بست، فرزانه ؛ واحدی، الهام ؛
(18 صفحه - از 63 تا 80 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایتمندیکیفیت خدمات الکترونیکیوفاداری الکترونیکی به هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفانمشتریمشتریانوفاداری الکترونیکیصنعت گردشگریرضایترضایت مشتری
-
نویسنده : بسته نگار، مهرنوش ؛ خاکزار بفروئی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : حسنی، علی ؛
(28 صفحه - از 81 تا 108 )
کلیدواژه ها:صنایع خلاقگردشگری خلاقطبقه خلاقچشمانداز خلاقاکوسیستم گردشگری خلاقمدلTourismاقتصادخلاقیت
-
نویسنده : فهیم زاده، هادی ؛ وحدتی، حچت ؛ سبهوند، رضا ؛ نویسنده مسئول : اسماعیلی، محمودرضا ؛
(25 صفحه - از 109 تا 133 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتواصنعت گردشگریرفتار شهروندی سازمانیدلفی فازیکارکنانشناساییمقولۀمدل
-
نویسنده مسئول : موسوی، سید محمد ؛ نویسنده : زاهدی، شمس السادات ؛
(15 صفحه - از 134 تا 148 )
کلیدواژه ها:بازارگراییابعاد بازارگراییهتل های4 و 5 ستاره شهر تهرانهتلبازاراطلاعاتمشتریرقیبفرضیۀاطلاعات بازارمدیرانمشتریان
-
نویسنده مسئول : حیدری سورشجانی، رسول ؛
(20 صفحه - از 149 تا 168 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاریجاذبه های مصنوعیگردشگریپارک و دریاچه مصنوعی چیتگرمدل
-
نویسنده : رنجبر فردویی، ابوالفضل ؛ موسوی، سید حجت ؛ نویسنده مسئول : شریفیان، سید مجتبی ؛
(21 صفحه - از 169 تا 189 )
کلیدواژه ها:اکوتوریسمدهکده گردشگریتناسب اراضیارزیابی چندمعیارهمنطقه مرنجابگردشگری
-
نویسنده : کوزه گر کالجی، لطفعلی ؛ محمدی، حیدر ؛ نویسنده مسئول : آقایی، پرویز ؛
(18 صفحه - از 190 تا 207 )
کلیدواژه ها:گردشگریموزهارزش ویژه برندوفاداری گردشگرگردشگرانوفاداری گردشگرانموزة ملیموزة ملی ایرانموزه ملی ایرانبرندسازی