بهار 1397- شماره 14 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ نویسنده : شاهسون، نسترن ؛
(19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:تصویر برندگردشگری سلامتارزش ویژه برندارتباطات یکپارچه بازاریابیفناوری اطلاعات پیشرفتهارتباطات بازاریابی یکپارچه
-
نویسنده مسئول : رضائی نور، جلال ؛ نویسنده : محبتی، محمدرضا ؛ معصومی کاشانی، محمدحسین ؛
(21 صفحه - از 20 تا 40 )
کلیدواژه ها:گردشگری سلامتگردشگری پزشکیکیفیت خدمات درمانیروش تودیمگردشگریبیمارستانبیمارانکیفیت خدماتدرمانیاستان قم
-
نویسنده مسئول : کروبی، مهدی ؛ نویسنده : میرفخرالدینی، فائزه السادات ؛
(20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:روش دلفی فازیمفهوم عملکردمعیارهای مدیریت عملکردمدیریت عملکرد در صنعت هتلداریرویکرد برنامه-ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(LFPP)هتلمدیریت عملکردصنعت هتلداری
-
نویسنده : خلیلیان گورتانی، سمیه ؛ نویسنده مسئول : دائی کریم زاده، سعید ؛
(23 صفحه - از 61 تا 83 )
کلیدواژه ها:قیمتارزشاعتمادتصویر برندرزرو اینترنتی هتلهتلقصد خریدتصویرمشتری
-
نویسنده مسئول : خانزادی، آزاد ؛ نویسنده : فلاختی، علی ؛ حیرانی، زهرا ؛
(17 صفحه - از 84 تا 100 )
کلیدواژه ها:دادههای تابلوییتوسعه گردشگریاستانهای ایرانتوزیع درآمدگردشگریاقتصادیبهبود توزیع درآمد
-
نویسنده مسئول : کریمی، صادق ؛ نویسنده : غضنفرپور، حسین ؛ حسام پور، امیر ؛
(17 صفحه - از 101 تا 117 )
کلیدواژه ها:استان کرماناقلیم گردشگریTCIتوسعۀ گردشگری شهریاقلیمگردشگریاستانشهرهای استان کرمان
-
نویسنده مسئول : اصغری، صیاد ؛ نویسنده : تقی لو، علی اکبر ؛ اصغری سراسکانرود، صالح ؛
(17 صفحه - از 118 تا 134 )
کلیدواژه ها:ارزیابی زیست محیطیطرح گردشگریصفائیهمدل لئوپولدگردشگریمحیطمنطقهمحیط زیستزیستمحیطی
-
نویسنده مسئول : شاطریان، محسن ؛ نویسنده : کیانی سلمی، صدیقه ؛ شیخ زاده، فاطمه ؛
(21 صفحه - از 135 تا 155 )
کلیدواژه ها:مقاصد گردشگریانگیزه گردشگرانمیزان وفاداریجشنواره گلابگردشگری رویدادیگردشگرانکاشانمنطقهانگیزههای گردشگرانمقصد گردشگری
-
نویسنده مسئول : علی اکبری، اسماعیل ؛ نویسنده : پوراحمد، احمد ؛ جلال آبادی، لیلا ؛
(23 صفحه - از 156 تا 178 )
کلیدواژه ها:گردشگری پایدارکرمانآینده پژوهیشاخص های پایداریMICMACگردشگریآیندهشناسایی
-
نویسنده مسئول : ایمانی خوشخو، محمدحسین ؛ نویسنده : شفیعی، محمد علی ؛ مرجانی، تیمور ؛
(16 صفحه - از 179 تا 194 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیرفتار شهروندی سازمانیمدلسازی معادلات ساختاریکارکنان صف هتلهاکارکنانهتلمهارتهمدلیمدلمتغیر