Winter and Spring 2022,Volume 13, Nuber 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Ben Maad، Mohamed Ridha ؛
(12 صفحه - از 3 تا 14 )
کلیدواژه ها:Motivationforeign languageExposureEarly-Year EducationTeleological Effect
-
نویسنده : Meihami، Hussein ؛ Werbińska، Dorota ؛
(13 صفحه - از 31 تا 43 )
کلیدواژه ها:Action Researchprofessional identityNarrative InquiryESP teachers
-
نویسنده : Allami، Hamid ؛ Karlsson، Monica ؛ Shahroosvand، Hamid Reza ؛
(14 صفحه - از 44 تا 57 )
کلیدواژه ها:IdiomVariationELF CorpusAcademic Domain
-
نویسنده : Maleknia، Zahra ؛ Alemi، Minoo ؛ Tajeddin، Zia ؛
(12 صفحه - از 58 تا 69 )
کلیدواژه ها:Female teachersGender-Based IdeologiesLanguage Teacher Gendered IdentityMale TeachersSociocultural Contexts
-
نویسنده : Shokri، Afsaneh ؛ Khany، Reza ؛ Aliakbari، Mohammad ؛
(14 صفحه - از 70 تا 83 )
کلیدواژه ها:Corpus-Based StudiesKeyword IndexingResearch Articles KeywordsDomain-Specific Keywords
-
نویسنده : Naqipour، Elias ؛ Taghizadeh، Ali ؛ Lalbakhsh، Pedram ؛
(11 صفحه - از 84 تا 94 )
کلیدواژه ها:CreativityAnaphoraDeixisMusePhallusEnjambmentImpotentiality
-
نویسنده : Al Amrani، Said Nasser Ali ؛
(15 صفحه - از 95 تا 109 )
کلیدواژه ها:MotivationWillingness to CommunicateArab CultureOmani EFL LearnersEFL Learning
-
نویسنده : Jodairi Pineh، Aiyoub ؛
(13 صفحه - از 110 تا 122 )
کلیدواژه ها:NominalizationAcademic writingGrammatical MetaphorSystemic functional linguistics (SFL)Genre-based PedagogySydney School Genre